Sitat Opprinnelig postet av knetrom Vis post
Momentet er lavt i sugedieselen 240 ble levert med. Prøvde å søke på det, fant bare en side på wikipedia og der er D24T oppgitt til 275Nm og 127hk, mens 240 sin diesel hadde 82 hk. Så ikke forvent at momentet er høyere enn 275Nm i hvertfall :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_D24_engine

Hvor mye Nm er det i motoren du har nå?

Edit du kan vel ta utgangspunkt i VW sin bruk av sugedieselen, 155Nm. Så 240 diesel er nok et blindspor mtp å få godkjent T5en :/
ja, er usikker på momentet som er i 240,n nå men det som var så rart at når kompisen min søkte om sugemotor i 240,n sin fikk han som svar at det ikke gikk pga var for mange sylindere forhold til org. og jeg trur på dere her på forumet at man kan faktisk gjøre dette men synes det er så usakelig at bt kommer med så mange forklaringer og syn på dette.
men derimot fått litt deler




etter litt måling og fram og tilbake passa den


sku vel egentlig hatt ingangen ved turboen oppe på intercooleren men får ikke sveisa alu så da fikk det bli sånn intil videre.



så måtte jeg lage ingang til åndinga og siden jeg ikke vet hvorfor denne ventilen er der org så puttet jeg den like gjerne på



Skal ha greenfilter i grillen. er bestilt så kommer onsdag ca.



ikke helt ferdig


måtte bestille nye slageklemmer siden samco slangene er tjukkere enn do 88 sine, måtte gå opp fra 76-84 til 83-91.