Takk takk, god jul til deg og![]()
Takk takk, god jul til deg og![]()
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Ja, eg har for eksempel høyrt om ein frontkollisjon mellom ein 244 og ein Golf tidleg på 80-talet, Golfen var klemt heilt bak til døra på eine sida ( må ha troffe litt på skrå), og 244en hadde bulk i nummerskiltetMen det kan vel ikkje vera heilt sant
![]()
Og so snakka eg med ein som hadde ein 242 sånn som min, han og hadde kresja med ein Golf. 242en var uskada, og Golfen måtte ha ny skjerm, ny lykt og nytt panser. Samme fyren hadde ein SAAB 900 frå 80-talet og vart påkjørt ac ein Fiesta. Fiestaen var visst ikkje so veldig fin etterpå, Saaben fekk berre knust eit blinkelysglas.
Og so sa pappa at det hadde vore ein test på frjernsynet ein gong på 80-talet om kva bil som hadde dei beste støtfangarane, Volvoen kom på andreplass, Saab 90 vant.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
ang detta kassettspelar greiene, har eg en som passer men er moderne, denne har jeg tenkt på:
http://www.ebay.com/itm/Stereo-Radio...3fdf2e&vxp=mtr
noko som kan passe i 240,n ?
mosegrodd 240 http://forum.vccn.no/showthread.php?...vo-240-med-t-5!
volvo v70 testbil: http://forum.vccn.no/showthread.php?...vo-v70-testbil!
volvo 240 1991, go40,nhttp://forum.vccn.no/showthread.php?...gjøre-med-den
Det finnes mange slike historier om lettere sammenstøt hvor Volvoen (eller kanskje Saaben...) kommer nesten uskadd fra det, så et snev av sannhet finnes det nok i det...Ellers betyr vel ikke store støtfangere så mye for sikkerheten annet enn for å redusere omfanget av små skader ved lav hastighet.
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
Sånn har eg aldri sett før, men det kan godt henda eg kjøper ein sånn når eg kan prioritera det![]()
Ja, viss eg hadde kjørt i fjellveggen i stor fart hadde det ikkje vore mykje att av støtfangarane, men dei er veldig greie å ha dei gongane eg forvillar meg bort i Bergen og må parkera der, for dei som bur der kan ikkje kjøra, og i aller fall ikje rygga.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Dermed blir disse langstrakte bilene ganske brukbare som bybiler.Sammen med at de har praktisk svingradius.
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
Om de har automat såsto i kø i trondheim nå før jul i en 1980 245 med wireclutch. Ikke mye gøy! Aldri hatt så vondt utrente føtter før som etter jeg har holdt igjen 763 trykkplate i 45 minutter!
-90 VOLVO 745
-84 TOYOTA Hilux
Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!
Eg pendla med 240 med 655 trykkplate i 2-3 veker, ein time kvar veg, men det var med hydraulisk clutch, var mest bekymra for clutchen.
Angåande storfangst, så må ein huska at Saab og Volvo hadde teleskopdemperar på støtfangerane, det hadde ikkje ein første eller golf. Desse demperane sluker mykje av kollisjonsenergien, noko som hjelp mykje i lav fart.
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Hadde wireklutsj i 240en jeg og med forsterka trykkplate og det var et helvete i forhold til med hydraulisk. Pedalbraketten ble bøyd og måtte forsterkes, fikk plutselig ikke frigjort klutsjen i det hele tatt fordi pedalen allerede var i gulvet omtrent![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
...eller ikke har sjølironi?
Sent from my GT-N7100
Er vel som med alt anna at kvar plass har sin køyremåte, går bra sålenge ein er kjend med den. Men når ein ikkje er det blir det kaos![]()
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Eg syns han fungerar fint i byen ja, god sving er kjekt, og du har god oversikt i alle retningar, og det er ikkje nåke problem at det ikkje er servostyring. Men viss eg hadde budd i ein by og kjørt der kvar dag kan det henda eg hadde skaffa meg ein litt meir lettkjørt bil.
Eg har ikkje hatt det problemet, men so er det heldigvis ikkje so ofte eg står i ku heller
Teleskopdemparane er det nok mange som har hatt nytte av, men dei fungerar ikkje viss du blir påkjørt eller kjører på litt på skrå frå sida
Å? Ja, eg får vel heller passa meg dåPlutseleg er det eg som er uheldig...
Det kan du sei. det er vel ikkje det at bergensarane ikkje kan kjøra som er problemet, det er vel heller det at det er mindre plass og trongare som gjer at det er lettare å bulka der, dårlege sjåførar har me nok både her og der.
Det største problemet er vel dårlege holdningar, og ikkje at de ikkje kan manøvrera bilen. Eg veit ikkje om holdningane til folk er annleis andre plassar, men ein merkar det best på plassar med mykje trafikk. Det er vel derfor ein del har eit dårleg inntrykk av kjøreferdighetane til bergensarane. Men bergensarane er sikkert ikkje so imponert over kjøringa til "bønder i byen" heller
Det har du heilt rett i, og det er jo endo meir ulike kjøremåtar når det er folk frå forskjellige land. sånn som for eksempel når nordmenn møter tyskarar på smale veiar. Dei går gjerne ut av bilen og dirigerar viss dei møter nåken, mens nordmenn susar forbi i 80 med 2 cm mellom speglane på bilane og heilt ut på kanten av eit stup på høgre sida. Det er jo ikkje so bra det heller.
Og so kan det jo bli litt skuymmelt viss den eine bilen legg seg heilt ut til høgre og held stor fart fordi han meinar det ikkje er nåke problem å passera her, og den andre stoppar midt i veien fordi han meinar at her er det ikkje plass...
Sist endret av Øygard; 27/12/12 kl 01:17
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Planen framover no, i tillegg til å få motoren i 242en til å ikkje bli varm, er å kobla til tusenmetringane, det er jo fort gjort, og so er det på tide å komma i gong med 245enMå tetta radiatoren og starta han opåp snart, han har ikkje godt av å stå so lenge som han har stått no, må berre håpa at eg fyr Chrysleren til snart sånn at eg kan bruka tida på Volvoane
![]()
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Sist endret av Øygard; 02/01/13 kl 00:24
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Ja, det er jo en såkalt "formildende omstendighet".![]()
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
Det kan du godt kalla det![]()
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Måtte jo prøva detta dar redigeringsopplegget på PhotobucketSkjønte ikkje so mykje av det, so resultatet vart sånn
![]()
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
ble jo kult da![]()
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van