Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Sjøl om m47 ikke er en super kasse tåler jo den litt pådrag:P
Volvo 740 TIC 88mod selges i deler! - http://forum.vccn.no/showthread.php?...ddon-USA-front
BMW 520 04mod
BMW 740 99mod
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
*kremt* du får prøve å unngå å sladde for mye på tredjegiret =P Drepte M47 kassa til en kompis av meg når vi delte på bilen hans på sommertreffet, og det var faktisk på våt asfaltog det var ikke i forbindelse med giring..
Sist endret av Berg Performance; 16/03/10 kl 14:56
Volvo 740 TIC 88mod selges i deler! - http://forum.vccn.no/showthread.php?...ddon-USA-front
BMW 520 04mod
BMW 740 99mod
tåler vel litt m47 kassa også. har ihvertfall testa min på både våt og tørr asfalt
det skal da sies at jeg ikke har turbo motor, men b230e
Sist endret av Tonytic; 16/03/10 kl 18:25
Volvo 850 2.0 Turbo X= 745 GLE
M47 er egentlig litt undervurdert siden min har holdt ganske lenge nå og den blir ikke kjørt penthar testa ut litt av værdt med den, men nå har jeg altid ei kasse liggendes hvis noe ryker
![]()
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
[QUOTE= Jo takk! Var ikkje så rein at de gjorde noko men!
Hvor så du den, og hvilken bil kjørte du? [/QUOTE]
så den i lunde, kjører desverre ikke bil enda![]()
M47 holder det. Bare vere litt rolig når men putter inn geara.
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Synes volvokassene holder bra jeg.holder Mye gearing uten clutch og herjing. Riktignok firetrinns da.
Kassene kan tåle mye, eller lite, spørs vel litt på standen, og på hvem som kjører
Mvh
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Hører noe lyder i karrossen under lavt turtall, når eg tar i gang, sånn ca rett bak der girkasa ligger, kan det være ein dårlig foring ved mellomakselen?
Mvh
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Er nok no mellomakselkryss på gang syns jeg det høres ut som.
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Det må du nesen avgjøre selv, litt avhengig av hvor mye det bråker, og hvor lenge det er til du har anledning til å bytte :P
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
og hvor lenge det holder ikke minstkan holde en time eller flere måneder
så du burde skifte det så fort som mulig for plutselig står du der
![]()
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Det holder lenge som faen men det begynner og gnage i mellomakselen og bytter du for seint må du ha tak i ny mellomaksel. Og en mellomakselkryss som ryker under slår ihjel bilen under. Kryss koster vel 80kr. Og bytte det er en del arbeid.
Høres ut til at eg burde bytte denne fortest mulig
Så da er det dette som er første prioritet!
Mvh
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Fortsatt å jakt etter de brakkettene eg trenger for å feste tåkelysene, noen som har?
Mvh
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
de brakettene knekker du i alu på 15 sekund stk.