Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 25

Tråd: Viktors 2006 V70 2.0t

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #19
    Registrerte brukere viktors sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    411
    Antall takk

    Standard

    Henta bil til søstra mi før påske. En 06 S60 Dynamic Edition med rundt 180k på telleren. 2.0t og automat. Velholdt og fin bil med greit med utstyr. xenon og premium sound i tillegg til dynamic-pakken.



    Har fått gjort litt smått på min, men mange av planene har blitt utsatt pga huskjøp og oppussing. Så langt har jeg fått byttet lykter og tåkelys, og satt inn LED i park, markeringslys og tåkelys. Er ikke ut etter noe særlig lysstyrke i tåkelysene, men tanken er å ha park/tåke som DRL for å spare litt på nærlyspærene.



    Tåkelyspærene er hakket blåere enn parklysene, så det spørs om de blir byttet til noen som er hvitere etter hvert. Det ble iallefall en mye penere front med blanke lykter! Kjøpte lyktene av en hugger som hadde nye liggende. De fremstilte det som at lyktene var originale valeo, men det var de ikke. Så er litt spent på å se hvordan lysbildet er når det blir mørkt. Passformen på lyktene er heller ikke helt 100% om man er litt pirkete Spørs om det kanskje blir kopiene fra vparts likevel om jeg ikke blir fornøyd med disse.

    Bytta
    TCV
    og forleden. Bilen har lugga litt under 2000 omdreininger, og den lugginga er helt borte nå. Merker også at den drar mye bedre på lavere turtall med ny
    TCV
    .

    ABS
    -ring ble bytta i vinter, så nå har jeg
    ABS
    igjen. Styrevinkelsensor holder nok på å takke for seg. Får antisladd-feilmelding med jevne mellomrom.

    Hadde også baklucka öppen som sto og blinka ei stund, før feilmeldinga ble konstant. Bytta låskasse i bakluken, men feilmeldinga forsvant ikke. Fant til slutt ut at glassensoren på bakvinduet hadde tatt kvelden, og da mister låsen jord, og bilen tror bakluken er åpen. Hadde masse trøbbel med alarmen og sentrallåsen på grunn av dette. Fikk henta ny jord til baklukelåsen, og siden har det ikke vært noe problem. Glassensoren funker riktignok ikke nå, så får håpe ingen har tenkt å knuse bakruta mi.

    Kjører fortsatt på piggfrie vinterdekk og 16" da felgprosjektet mitt også ble utsatt. Må få gjort det der ferdig snart... Cassiopeia-felgene ser helt jævlige ut, så det frister ikke å sette på de heller.
    Sist endret av viktors; 08/05/19 kl 10:30

Lignende tråder

  1. XC70 2006
    By Hassel in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 0
    Siste post: 02/10/16, 12:40
  2. Passer 16" på 2006 D5?
    By olepeder in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 11
    Siste post: 05/01/15, 01:38
  3. forpumpen på 1,6D 2006 v50
    By Bernt Halvard in forum C30 / V40II / V40II CC / S40II / V50 / C70II
    Svar: 4
    Siste post: 05/08/12, 18:13
  4. Antispinn 2006 D5
    By TeamBørnOut in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 16
    Siste post: 13/12/10, 15:28
  5. viktors: 86 245 GLE
    By viktors in forum 200 -serien
    Svar: 46
    Siste post: 18/10/10, 03:23

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •