Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 26 til 50 av 60

Tråd: JohBor: V70R AWD 1999 Laserblå [5/7: XC90 Bremser BAK]

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    152
    Antall takk

    Standard JohBor: V70R AWD 1999 Laserblå [5/7: XC90 Bremser BAK]

    Etter lengre periode med renovering/oppussing av hus og hjem, så har jeg endelig begynt å få litt tid til overs for å holde på med bilen igjen.
    Kan begynne med noen bilder fra da jeg kjøpte bilen, og frem til i dag. Så får jeg komme med noen utfyllende oppdateringer etterhvert.

    Kjøpte Bilen i Juli 2009 i Stockholm. Bilen er en 1999 modell V70R
    AWD
    Laserblå med det meste av utstyr. Har kjørt 8000 km med bilen siden jeg kjøpte den og har ikke hatt noen problemer utenom normalt vedlikehold.

    28. Juli 2009: Nettopp kjøpt bilen






    Kongsberg treffet 2009, hvor det også ble 1. plass i klassen:






    September 2009: Monterte Pioneer dobbel-Din spiller med Ipod styring:


    Oktober 2009: Fant noen snasne LED parklys/blinklys pærer som jeg bare måtte ha. Veksler mellom hvitt parklys og gult blinklys:





    September 2009: Måtte ha noen nye vinterfelger, så da falt valget på 18" R-Kopier. og noen Nokian 225/40-18 vinterdekk:


    Fikk også levert ett 330 mm bremseskive konverterings kit frem fra andre siden av jordkloden. Med dette benytter jeg originale kalipere men setter på spacers for å få de til å passe på 330 mm skiver.




    November 2009: Flatblade armer montert. Tenkte langt og lenge og fant ut at pusser armer fra en annen Volvo modell ville passe på bilen med mindre modifikasjoner:



    Kom over en "pent-brukt" XC90 bak bremsekaliper og bremseskive på jobben, så tenkte jeg skulle prøve å montere dette på R'n. Det ser ut til å passe med litt mindre modifikasjoner på kaliperbraketten og litt lettere massering av bremseskjoldet, da XC90 skiven er ventilert og dermed litt bredere.

    Sist endret av JohBor; 05/07/10 kl 18:06

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •