Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1
Side 1 av 7 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 156

Tråd: tuv godkjente senkefjører som senker 50mm muligens funnet!?

  1. #1
    Registrerte brukere metrakit sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    ålesund
    Innlegg
    877
    Antall takk

    Standard tuv godkjente senkefjører som senker 50mm muligens funnet!?

    satt og lette etter deler til 740 då eg fant dette!
    http://dmstyling.no/product_info.php...ducts_id=29517
    er det virklighet eller bare tull/eller meg som missforstår?
    Sist endret av metrakit; 10/01/10 kl 23:16 Begrunnelse: feil overskrift

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Vestfold
    Innlegg
    792
    Antall takk

    Standard

    Det står nå at de er tüv godkjente. så om det er faktum at de senker 50 da. er vel ingen her som enda har sjangsa på og prøve de som jeg har sett iallefall.
    Volvo fantast?

  3. #3
    Registrerte brukere metrakit sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    ålesund
    Innlegg
    877
    Antall takk

    Standard

    ja hadde vert kjekt og køyre lovli senka meir en 40mm:P
    ja sjangsa og sjangsa kan no vell ikkje senke mindre en 40mm:Phehe

    noken som veit:P?
    Sist endret av metrakit; 10/01/10 kl 23:23

  4. #4
    Registrerte brukere Anders Dybvadsskog sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Verdal`n
    Innlegg
    4.703
    Antall takk

    Standard

    Dama tenkte å prøve dette settet, så det blir bestilt litt senere

  5. #5
    Registrerte brukere metrakit sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    ålesund
    Innlegg
    877
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av AndersD Vis post
    Dama tenkte å prøve dette settet, så det blir bestilt litt senere
    good:P
    kansje eg og bestiller dette med justerbare koni eller bilstein frå bcb får sjå:P

  6. #6
    A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    VCCN medlemsnummer
    2931
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    er disse fjørene TUV godkjente i vakre norge eller er dem bare TUV godkjente i det kjedelige danmark? dette er jo egentlig en dansk side er det ikke? står i hvertfall på dansk.
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  7. #7
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skedsmokorset, akershus
    Innlegg
    644
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av A.Finstad Vis post
    er disse fjørene TUV godkjente i vakre norge eller er dem bare TUV godkjente i det kjedelige danmark? dette er jo egentlig en dansk side er det ikke? står i hvertfall på dansk.
    tuv er tuv.

  8. #8
    Registrerte brukere Slettmyr sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    1.403
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av A.Finstad Vis post
    er disse fjørene TUV godkjente i vakre norge eller er dem bare TUV godkjente i det kjedelige danmark? dette er jo egentlig en dansk side er det ikke? står i hvertfall på dansk.

    Gjelder ikke Tüv godkjenningen i hele Europa da ?

  9. #9
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skedsmokorset, akershus
    Innlegg
    644
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Ms2802 Vis post
    Gjelder ikke Tüv godkjenningen i hele Europa da ?
    jo, det gjør det.

  10. #10
    A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    VCCN medlemsnummer
    2931
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    ok da er det spørsmålet ute av verden! bare lurte for har vært borti at tuv godkjent heve sett til jeep wrangler fra statene ikke var godkjent i norge.
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  11. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skedsmokorset, akershus
    Innlegg
    644
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av A.Finstad Vis post
    ok da er det spørsmålet ute av verden! bare lurte for har vært borti at tuv godkjent heve sett til jeep wrangler fra statene ikke var godkjent i norge.
    det kan nok stemme bra ja

  12. #12
    Registrerte brukere Olav'en sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Voss - Hordaland
    Innlegg
    412
    Antall takk

    Standard

    tuv er tuv, men betyr ikkje nødvendig vis att biltilsynet vill godkjenne det.

  13. #13
    A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    VCCN medlemsnummer
    2931
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    BT skal jo bøye seg i støvet til tuv da sånn egentlig, men det er jo noen særinger som ikke gidder det
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  14. #14
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skedsmokorset, akershus
    Innlegg
    644
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Olav'en Vis post
    tuv er tuv, men betyr ikkje nødvendig vis att biltilsynet vill godkjenne det.
    men det skal dem sånn teoretisk sett gjøre

  15. #15
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    BT har mer makt i dette landet en TUV

    Bare prøv å godkjenn noen TUV ratt i en volvo :P selv ikke med norske godkjenningspapirer så går det gjennom. var jo en tråd om dette sist. men sånn egentlig. Hvem bryr seg om dette? blir man stoppa langs veien så ser de ofte bare etter om man har kappa i fjøra. jeg pleier bare å kjøre med andre typer fjører som ikek er kappet. aldri blitt tatt for noe sånt. og jeg har også sliti med å komme over bukken på biltilsynet :P "sånn går det når dere skal ha så jævlig lave biler"
    One Ring to rule them all

  16. #16
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. des. 2009
    Sted
    holmestrand
    Innlegg
    65
    Antall takk

    Standard

    jeg kjennner han som driver dmstyling. det er inport fra danmark da derfor står det på dansk for han har kopiert det han har fått av info på dem. han holder til i holmestrand

  17. #17
    Registrerte brukere metrakit sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    ålesund
    Innlegg
    877
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av sladdarnii Vis post
    jeg kjennner han som driver dmstyling. det er inport fra danmark da derfor står det på dansk for han har kopiert det han har fått av info på dem. han holder til i holmestrand
    kjenne du han så godt at du kan vere kjempesnill og spørre han om dette?

  18. #18
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. des. 2009
    Sted
    holmestrand
    Innlegg
    65
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av metrakit Vis post
    kjenne du han så godt at du kan vere kjempesnill og spørre han om dette?
    er dem tuv godkjente så er dem bare og sette på og kjøre på bt og stemple i vogn kortet. skal ikke være noe problem tuv er tuv. det er kanskje forskjell på usa og europa men vi går under eu og det gjør ikke usa derfor blir det mye krøll der

  19. #19
    Daruu sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Vallset, litt sør for Hamar
    VCCN medlemsnummer
    57
    Innlegg
    2.387
    Antall takk

    Standard

    Må vel ihvertfall ha kortere dempere med de her, eller?

  20. #20
    Registrerte brukere metrakit sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    ålesund
    Innlegg
    877
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daruu Vis post
    Må vel ihvertfall ha kortere dempere med de her, eller?
    ja går sikkert bra med bilstein eller koni frå bcb :P

  21. #21
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Steinkjer, Norway
    Innlegg
    741
    Antall takk

    Standard

    Spurte biltilsynet jeg, og de sa om fjerene satt forsvarlig fast (altså at den ikke hadde mulighet til å falle ut av fjerskåla) kunnde de godkjenne dette.
    -2010, Volvo C30 - Bruksbil
    -1995, Ford Transit "Martini Racing" - Sommerbrukis
    -1974, Massey Ferguson, Perkins 2.5L - Brøyteutstyret

  22. #22
    Registrerte brukere metrakit sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    ålesund
    Innlegg
    877
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Wahl Vis post
    Spurte biltilsynet jeg, og de sa om fjerene satt forsvarlig fast (altså at den ikke hadde mulighet til å falle ut av fjerskåla) kunnde de godkjenne dette.
    somme folk er veldi snilde og somme godkjenner ikkje nye godkjente(e-merka)
    baklys engang er så veldig forskjellig:P

  23. #23
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Det finnast eit lesjöfors sett til 240 som senkar 50 mm, dette ba eg Pedersens Racing sjekke opp om dei kunne få tak i desse. Det viste seg at desse fjørene var varma vanlege senkefjører, og på papira stod det fortsatt 35 mm senk.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  24. #24
    Registrerte brukere metrakit sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    ålesund
    Innlegg
    877
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Det finnast eit lesjöfors sett til 240 som senkar 50 mm, dette ba eg Pedersens Racing sjekke opp om dei kunne få tak i desse. Det viste seg at desse fjørene var varma vanlege senkefjører, og på papira stod det fortsatt 35 mm senk.
    ja det er jo noke sant som er skummelt:/ varma fjører er ikkje bra.
    så bør nokk snakke med dei:P

  25. #25
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av metrakit Vis post
    ja det er jo noke sant som er skummelt:/ varma fjører er ikkje bra.
    så bør nokk snakke med dei:P
    Det største poenget, er at papira er feil.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

Side 1 av 7 1 2 3 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •