Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 2645

Tråd: mrstfu: Vera™ - Solgt :(

Hybrid View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Ok, bilder av moropakka jeg henta på FedEx istad.











    60stk 3w Epistar LEDs, 180w totalt og 14700lumen maks uteffekt, ca 12000lumen effektivt under drift, i flg selger. Dette er Ebayvare, så jeg forventer at det kanskje skrytt på noen prosenter, men jeg har testkjørt den på et batteri jeg har stående, og den lyser opp låven til naboen ganske greit, 350m unna. De ytterste 20% på hver side har reflektorer med spredningsmønster, mens de midterste 60% er spotreflektorer, som gir en god balanse mellom de to.

    Selger hadde litt problemer med å sende den, så det tok nesten to uker... som plaster på såret slang han/hun med en sånn 15x15 LEDlampe, free of charge. Må vel få kobla på den et sted og.

    Det beste med alt er at dette ikke er ulovlig, så lenge det kobles riktig. Veitrafikkloven sier at bilen kan ha ett eller flere arbeidslys, men sier ingenting om plassering, styrke, rekkevidde eller styring, så lenge det betjenes av en bryter lett nåelig fra førerplass, med indikatorlampe. Har en liten plan her, som involverer en originalbryter.

    Må få fiksa noen custombraketter og, men dette blir moro
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  2. #2
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Ok, bilder av moropakka jeg henta på FedEx istad.











    60stk 3w Epistar LEDs, 180w totalt og 14700lumen maks uteffekt, ca 12000lumen effektivt under drift, i flg selger. Dette er Ebayvare, så jeg forventer at det kanskje skrytt på noen prosenter, men jeg har testkjørt den på et batteri jeg har stående, og den lyser opp låven til naboen ganske greit, 350m unna. De ytterste 20% på hver side har reflektorer med spredningsmønster, mens de midterste 60% er spotreflektorer, som gir en god balanse mellom de to.

    Selger hadde litt problemer med å sende den, så det tok nesten to uker... som plaster på såret slang han/hun med en sånn 15x15 LEDlampe, free of charge. Må vel få kobla på den et sted og.

    Det beste med alt er at dette ikke er ulovlig, så lenge det kobles riktig. Veitrafikkloven sier at bilen kan ha ett eller flere arbeidslys, men sier ingenting om plassering, styrke, rekkevidde eller styring, så lenge det betjenes av en bryter lett nåelig fra førerplass, med indikatorlampe. Har en liten plan her, som involverer en originalbryter.

    Må få fiksa noen custombraketter og, men dette blir moro
    Den LED baren, må den være E- merket?

    Og bruker du LED baren som fjærnlys? Eller bare arbeidslys?

    Det ville jo være tungvindt om du må slå på den led baren med en bryter i tillegg til fjærnlysa på lyshendelen..

    Forstår det sånn at den LED baren lyser opp mye mer enn 2 1000metringer?

    Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lignende tråder

  1. JIMHOJEM volvo 1992 mod 854 T AWD prosjekt.
    By jimhojem in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 151
    Siste post: 27/02/15, 17:36
  2. mrstfu: '93 850 - Turid - Tråden kan stenges.
    By mrstfu in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 1433
    Siste post: 05/08/14, 18:02
  3. S/K: Pure Wheels Prestige 15"
    By Christian in forum Felger & dekk selges / kjøpes
    Svar: 14
    Siste post: 07/06/14, 21:24

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •