Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 1327

Tråd: GMV's 940 Asfaltracer blir til.

Hybrid View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.465
    Antall takk

    Standard

    Kan vel begynne å kalle meg gal da jeg har mer og mer gått å tenkt på fullsekvensiell boks for å få utnyttet bilens potensiale (når den blir ferdig da). Har vært i kontakt med Rallyprodukter om en Tractive Rd905 boks. Og OM det er noen som vet av en 5 eller helst 6 trinns boks som tåler greit med moment og samtidig ikke koster både skjorta og ermet så gi meg en lyd.

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Kan vel begynne å kalle meg gal da jeg har mer og mer gått å tenkt på fullsekvensiell boks for å få utnyttet bilens potensiale (når den blir ferdig da). Har vært i kontakt med Rallyprodukter om en Tractive Rd905 boks. Og OM det er noen som vet av en 5 eller helst 6 trinns boks som tåler greit med moment og samtidig ikke koster både skjorta og ermet så gi meg en lyd.
    Quaife Helical kan kjöres uten hörselsvern og er ikke like håplöst tettsteget som mange andre alternativer.

    https://shop.quaife.co.uk/qbe69g

  3. #3
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.465
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Quaife Helical kan kjöres uten hörselsvern og er ikke like håplöst tettsteget som mange andre alternativer.

    https://shop.quaife.co.uk/qbe69g
    Akkurat den biten med hørselvern bryr jeg meg ikke så mye om. Eneste jeg synes er "dumt" med Quaife er at de har fast posisjon på gearoverføring noe som begrenser litt hvor du monterer kassa.

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Akkurat den biten med hørselvern bryr jeg meg ikke så mye om. Eneste jeg synes er "dumt" med Quaife er at de har fast posisjon på gearoverføring noe som begrenser litt hvor du monterer kassa.
    and numerous gear lever options allow customers wide scope for optimising QBE69G to suit individual requirements.
    En bekjent kjöpte seg en slik kasse og jeg mener å huske at han nevnte at denne kassen kan "oppgraderes" til padde shift.

Lignende tråder

  1. Svar: 16
    Siste post: 22/04/14, 01:51
  2. Turbo problemer:( håper noen veit volvo v70 98 turbo
    By Lillegutt in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 1
    Siste post: 26/06/11, 18:07

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •