må jo beholde bjelken får litt servicevognpreg med den på, selv om resten er cleant
må jo beholde bjelken får litt servicevognpreg med den på, selv om resten er cleant
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Næææ, blir alt eller ikkenoe for min del. Har jo resten av de 16-18 modulene fortsatt så syns da for det
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no
Spar sommerhjula til våren igjen, så kan jeg hjelpe deg å bli kvitt dem
Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk
Ja er man hjulhore så er det vel bare sånn at man må bytte ofte
Ulempen er at jeg må bestille snart om de skal være her til våren!
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no
Da var det Pegasus på som vinterfelger
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no
Hadde bilens første breakdown tidligere denne uka.
Under kjøring gikk bilen i nødmodus og fusket, med påfølgende displaymelding
Nedsatt Motorprestanda
Kjørte bilen til Gustavsson, siden det først var feilmeld så de kunne ordne det.
Viste seg å være slangen fra intercooler til trykkrøret over motoren.
Slangen var morken og flere sprekker.
Ny på plass og bilen går som ett skudd igjen.
Har merket at den var litt seig siste tida så har muligens gått en del på falsk luft eller feil trykk
Takk til Gustavsson & Sønner igjen for rask og god service!
Ang eksos så kan du vel kjøpe BSR til R? Bedre med to enderør enn ett
Tanken har slått meg ja.
Magnaflow DP og TME catback system er det som ligger i planene om det blir noe bytte
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no
Hvorfor TME? Er ikke det sabla dyrt i forhold?
Er TÜV på det, og grom lyd, samt penere utseende på utblås enn det svære røret til BSR
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no
Ja jeg vet det er TÜV på det, det gjenspeiler seg i prisen.
Ikke ett must at det er det men det gjør ihvertfall alt lettere iforhold til biltilsyn osv
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no
Ja vil tro det
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no
jeg syns du skulle lett fram ett evolve anlegg jeg da men
Mener da at det er TME som har lagd det som ipd har/hadde. Snakka jo om det når jeg var der en gang at ipd hadde kjøpt hele partiet hans, men om det var eksos eller fjærer vet jeg ikke
Uansett så frister TME sitt. Billigere enn Elevate sitt også, og TÜV
Jeg har TME på min V70n 2.0T Kjøpte det som er tilpasset R-fangeren. Meget moderat lydnivå, men gromt ved pådrag, iallefall for de som står på gata
Tøft, men det er ikke R anlegg, men det som er tilpasset dersom man har R bakfanger? Titta på det og serru
På en tur til Askim i natt i ruskeværet kjørte jeg igjennom en heftig vannpytt noen som resulterte i klissvåt hovedlampe og speil på høyresiden som er ødelagt.
Skal tørke lampa og se om det er noe å få liv igjen i. Har en ballast ekstra liggende også i verste fall.
Speildekselet ble blåst av og knakk med seg noe av ramma rundt så her må det nytt speilhus på plass. Og deksel. Vurderer å gå for satsen med innfellbare og svarte kåper denne gangen
Det stemmer til en viss grad at det ikke er et 100% R-anlegg. Forskjellen er den første lydemperen etter kat. Den er av en større rund type, mens R-anlegget har en oval flatere type pga det må være plass til mellomaksel. Det er den samme demperen som TME bruker på V70n/S60FWDTurbo anleggene. Effekt og lydmessig ca ingen forskjell. Er det noe du lurer på så ring å snakk med Thomas A
Akkurat, høres jo ikke helt dumt ut
-
Fått ut lampa, den ballasten bada i vann så har skylt den i vann og lagt den i tørkeskap sammen med lampa, se om det er håp. Mulig det må til med en ny ballast, om ikke hele lampa må erstattes Tjohei...
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no