Dei sa det samme til meg. Men no skal jo dei lokke oss til og dyppe bilane så kan ikkje akkurat stole blindt på dei![]()
Skjønner problemstillinga. Men det burde jo rusta ganske fort der viss det låg syre i plateskøytane?Bruningen sin bil var vel syredyppa og gjekk ganske mange år uten og ruste, med mindre han har tatt opp igjen ting i ettertid. Med syre i skøytane burde det jo rusta etter noken månadar. Grunnina til BS teknikk er ifølge dei like penetrerande som Owatrol, så med snurre burde det jo renne godt inn overalt.
Men eg er med på ka du meinarSpørs om eg får jobbe videre med og ordne meg eit sandblåsingslokale i nærheten. Har mest lyst og få gjort jobben sjølv, men manglar plass og stå.
Okei, skjønnerHøyres bra ut!
Går det an og dyppe bilen i 2 komponent grunning?Er vel berre det som er brukande?Volvo galvaniserer vel bilane og, så dei har vel ikkje så stort problem og grunninga skulle bomme litt her og der sida det blir fylt med tynnstoff etterpå
Fått laga meg begynnelsen ein "flens" til det nye friskluft inntaketTenkte bruke samme pakning som orginalt.
Og flens til varmeapparatet med 4" holPappa har ei god lengde med 4" alurør liggande eg tenkte bruke.
![]()