Sitat Opprinnelig postet av Anders Dybvadsskog Vis post
La ingen potet.nei ja han er litt spesiell han som kom med den palla faan skulle skrevet noe likevell da
Ja skulle gjort det!
Sitat Opprinnelig postet av Jan-Einar Jenssen Vis post
se der ja, blir nok saker med 6trins kasse
Ja satser på detFår håpe 6. gir blir brukande til vanleg kjøring og. Litt usikker på ka utveksling eg skal bruke ilag med den.
Sitat Opprinnelig postet av gl740turbo Vis post
Ikke syredypp bilen Brage, har flere som har angret seg mye på akkurat det. En ting er at man ikke blir kvitt all sand ved sandblåsing, men er samme dritet med syre bare værre :(
Er detta no i nyare tid?Når eg snakka med dei sa han dei spylte bilen i fleire omgangar for og fjerne syra så han meinte det var null problem. Ser det er veldig mange firma som bruker dei så skulle jo tru dei hadde gode erfaringar då.
Sitat Opprinnelig postet av Marius Vis post
det værste med syredypping er vel at de dypper bilen i vann etterpå for å skylle av syra
Dei spyler bilen med vatn som er tilsatt noke greier for at bilen ikkje skal rusteDet dei tilsetter hindrer rustprosessen i og starte, bilen kan stå ca tre veker før den blir grunna meinte han. Eg har jo den fordelen at bilen er ferdig sveist så eg kan jo grunne den med ein gang eg får den heim.
Sitat Opprinnelig postet av Zeeker Vis post
Hva slags rester er det som er igjen i/på bilen ?

De jeg har hørt om som syredupper biler kan levere de ferdig grunna.
Koster sikkert en dært ekstra penger men helt sikkert verdt det.
Ka tenker du på med rester?
Dei har ikkje mulighet til og grunne bilen på bs-teknikk vertfall. Er kansje noken firma i nærheten som kunne gjort det men trur ikkje det er problem og frakte den heim sålenge eg har lukka hengar.
Sitat Opprinnelig postet av Kristian N Vis post
Har ikke du vippe a Brage? Jeg har sandblåst min og fire runder i vippa og litt støvsuging med hjemmelaga tut så var mye gjort:-)
Har vippe jaEr ikkje sandrestar eg er redd for forsåvidt. Er heller det og komme til alle plassar og ikkje ødelegge utvendige plater med blåsing.
Sparar jo enormt med pussing utvendig og på tak og bakskjermar