Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
Mange, mange ganger på 4 og 6 syl. motorer, men ulempen er at man i ditt tilfelle må ha 5 tenningsmoduler (5 kanaler iallefall, men helst 10 stk.) og kostnadene blir så høye at folk blir kritthvit i trynet.
Som sagt, jeg er egentlig tilhenger at multicoil som prinsipp, men i praksis blir det så steindyrt at folk IKKE gjennomfører. De velger i stedet ALLTID billigløsninger og da står resultatene i stil.

MSD hadde akkurat dette, men det gikk raskt ut av produkjon pga fraværende omsetning pga pris.
Utgangene har jeg, og slike V70/ 850 Coiler er billige Moduler henger "fast i coilen" Behøver ikke bli dyrt i det hele tatt. Sannsynligvis billigere enn alle andre alternativer jeg har. I å med att jeg ikke kan dreie adapteret selv.

Men kan jo ikke vises med det. Org hjerne vill neppe være samarbeidsvillig. / modifiserbar nokk..

Sitat Opprinnelig postet av Njål Nilssen Vis post
Hvilke ledninger er brukt da? originale ledninger har lite skjerming da de aller fleste "nyere" originale
ECU
har software filter på inngangene og nøyer seg med kun tvinna-par, når VR signalet på tomgang har lav frekvens og VELDIG lav amplitude skal det ikke mye støy til uten softwarefilter før det kan kødde seg... kan skaffe deg skikkelig skjermet tvinna-par kabel på jobb med Mil-Spec (fly-wiring) om du trenger et par meter eller 5 til å prøve med hvis du vil... bruker det på mine motorer og får klokkerent signal fra mine sensorer, uten noe filter
Ledninger står kim for. Org Volvo tvinna tenker jeg. Kunne jo tvina en ekstra rundt de andre kablene og festa til jord i den ene enden. Men får prøve filtret først