Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 57

Tråd: 250whp. Hva har jeg gjort feil??

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Antall takk

Standard

Kondolerer, du har all verdens grunn til å være skuffet.

Nå ser du hvorfor jeg alltid anbefaler at man dreier stemplene 76x4,5 mm og i tillegg minner jeg om innholdet i post #13 her: http://forum.vccn.no/showthread.php?...=eksosventiler

250 hk og 340 Nm med 1,7 BAR ladetrykk betyr at selve motoren puster som en 92 hk 125 Nm motor så her er det helt klart noe som ikke stemmer. Nå har du også fått se hvorfor jeg alltid anbefaler Accel sin Ultra coil.

Delene jeg er mest skeptisk til er:

1. KL3 kammen. Resultatet ditt er betydelig dårligere enn det en Alfabet-kam klarer så hva er vitsen med steg 3 kam da?
    2. Grenrøret. Som du ser har disse "Gromme" racingdelene vært totalt ute av stand til å tilføre noe positivt i praksis.
    3. 95 oktan blyfri bensin.
    4. Original termostat.
    5. Noe annet enn BR7ES, BKR7ES, BCR8ES eller Champion QC59C.

Turtallet når maks effekt avgis er kun 5600 o/min og dette er Alfabet-kam og 940 eksosmanifold område. Trimkammer og grenrør skal øke dette turtallet og "vi" har selv løftet turtallet til 7000 o/min.

Hva sier han som mappet da? Målte dere trykket i eksosmanifolden? Trimkammer HATER baktrykk og stiller meget høye krav til at ALT fløder GODT. Disse kravene er vanligvis for høye til at de i praksis kan gjennomføres på gate.

Har du tilgang til tabellene som bremsepapirene baseres på? Tabeller fra 0,5 BAR, 1,0 BAR og 1,5 BAR pullene er av interesse. Hvordan ser tenningskartet ditt ut?
    Sist endret av Batland; 13/07/15 kl 07:09

Lignende tråder

1. Svar: 2
    Siste post: 25/12/13, 12:58
  2. Subben burer på en måte, feil instilt eller feil med kasse ? :)
    By olesyvertsen in forum Bilstereo og Multimedia
    Svar: 29
    Siste post: 15/12/11, 18:20
  3. skjønner ikke hva jeg har gjort feil. bakstilling v70
    By brox in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 4
    Siste post: 24/07/11, 15:34

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine