Har vært litt dårlig på oppdatering her, bilen har hadd sin store ilddåp på Sommertreff på Acr.

Før treffet så ble siste rest på bilen tatt, litt dårlig med bilder men.

Nok en gang nye målere, nå ble det kjøpt auto meter målere.

El.servoen ble gjort ferdig. servoslange fra volvo passet på mercedes pumpa så problemet med nippelen der ble ganske enkel.

Ble trikset sammen stabstag med 10x50mm flattjern

Sveiste inn bur i bilen, bur ifra 850 passet veldig bra, trodde det skulle passe litt dårlig mot a stolpene. Dårlig bilde på det.

fikk lagt på 235/40 slicksdekk på bilen, ble litt dårlig plass ettersom den har stått med 225/35 tidligere så bilen ble oppjustert litt og valset skjermer.

da var det klart for acr

Ettersom ikke hadd blitt noen store testturer på bilen så var jeg klar for at kunne bli en del barnefeil, og at ikke trengte å bli en så langvarig helg med kjøring.
Begynte å kjøre med slicksdekk hele veien irundt for å bli kjent med den og letter ha kontroll vis det skulle være noen barnesykdommer. Å de kom.7
Først ut så var catchtank systemet mitt ALT for lite og dårlig, motoren var ikke nybygd når jeg monterte den og når man lader 1.7bar å ikke har frest veivhusventilasjon så ble det en søl, men etter en runde på tess og en brusflaske ekstra så ble det greitt.
Når jeg monterte nira sprutet så måtte jeg skifte veivsensor, og da hadde jeg ikke rett kontakt, så da ble det en easyfix med egen laging av kontakt med teip. Dette hadde jo selvsagt glemt å utbedre så mistet kontakt med veiva en par ganger, men med mer teip så gikk det og.
Releet til vifta tok kveld, nytt rele så var den grei igjen.
Irring på kretskortet til servopumpa så den flippet ut, ble koblet utenom kretskortet så var den opp å gikk igjen.
Kontaktene til strømtilførselen til coilene sklidde fra hverandre og skapte litt fjusk, brukte litt tid på å finne den, men ordnet seg det og.

Ellers fungerte bilen over forventing med alt som er gjort og laget på den. Kjøremessig så går det å kjøre veldig fort med den samtidig som man kan ligge sideveis med den, men får ikke til å ligge værsting bredt ettersom ikke har så mye sving. Hjulene tar i innerskjermen så har makset ut hva som går på orginale bærebruer. Ble stopp på kjøring på søndag da clutchen begynte å slure, men kom ikke som noen bombe akkurat, så nå blir det ny clutch og en ny runde i benken :P

par bilder som er hentet fra http://www.picman.co.uk/albums.php?alb=647961