Takk takk! Selvtilliten stiger ved å få sånne komentarer =) Ja det gjør seg skikkelig bra med en hellakkering! Man får et fresht og en nyere look på ellers gamle biler. Det legger man merke til
Jeg ringte inn og sa bilen var klar for kontroll, men de hadde ikke time før onsdag kl 1300. Da sa jeg de bare kunne glemme å gi meg tilleggsgebyr fordi jeg var klar for fristen! hehe, og det var i orden sa de![]()
Men e jo gira på å fixe Abs-lampen uansett, så lodding blir det ikkje "Torbunoob" :P Jeg får ta en bråbrems i morgen til jobb å sjekke om den faktisk funker. Ellers vet jeg ikke helt fremgangsmåten om noe er galt... så da hører dere fra meg =)
En annen ting: Når jeg får litt turtall, glipper motoren/gassen, akuratt som om man clucher utrolig dårlig... Øygard mente motoren kansje ikke fikk nok bensin iforhold til forbruket, og da glipper den. Så aksen detter litt i dass, da dette skjer hele tiden.. :-/
Dvs instprøytnings-måleren må justeres, og gjøres ikke dette via computer, apropo det greiene du har R-M-I, kan det programmet fixe slike ting?
Noen som evt vet ka software som trengs for dette? =) Noen som har?