Hva drar du inn videoer med den koko-joen der for hele tida? Om HAN tror det er magi ute å går, som med den fura han lager i spjeld, så er jo det hans problem. Ikke noen her sitt
Jeg er rasjonell, jeg liker ikke å tro, da vil jeg heller forske på det til jeg finner et svar, en trend osv. Isteden for å gå rundt å TRO at det jeg gjør i tro er det eneste riktige. Men smaken er vel som baken.
Jeg i likhet med deg TRODDE jeg en gang at man aldri måtte finne på å røre kortsiden i en innsugsport for dette var vedtatte sannheter skrevet i stein (av folk som tydeligvis ikke egentlig visste hva de snakket om). Endel eksperimentering senere har vist at det heller er smartere å la gassen selv få lov til å bestemme hvor den helst vil gå. IKKE hva man tror, for det kan veldig mange ganger faktisk være direkte saboterende for resultatet. For noen topper kan det være lurt å ikke røre den, for akkurat en 530 topp er det faktisk en bra ting å gjøre, man jeg skal ikke nekte deg å TRO noe annet om du vil det. Bare så du er klar over det så gagner det deg også, selv på alfabet-kammene. Til og med T-kammen rekker lenger uten å miste noe på bunn
Hvis du har squish på 0,8, og squishflatene ikke er så store i gjeldene konfigurasjon, så har nok ikke spor noe for seg i din applikasjon. Dog kan du jo prøve å gjøre det på en ellers kliss original FK 530 topp og squish, som er høyst aktuell for veldig mange her inne og teste der, både som original komp og på 8:1![]()

Svar med sitat
..fy flate... Mener hele kjølesystemet på Fredric's NFS-Supra kosta mindre og da bygget jeg hele fronten om til modulær i samme slengen...