Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post
Skal den ha mest effek bør du lage sperreplater på endene, og vingen bør være minimum på linje med taket Monteres den lavere vil den fortsatt virke noe, men den gir IKKE downforce, det den gjør da er å minske løftet (lavtrykket) bak ruta, så ikke bilen blir lettere på ræva ved høye hastigheter.

BTW den tykkeste enden av profilen skal være fram...

Og hvis du vil kan jeg gi deg noen tips på hvordan du kan lage den variabel uten bruk av noe elektrisk styring kan lage den som en "force-link tab" som finens på fly, slik at den øker angrepsvinkelen automatisk ved lavere hastigheter
Hehe, har ingen mål om at vinga skal funke maksimaltEr nok mest for utsende si skyld den blir montert. Var tenk og ha gruppe a vinge men kjekt og ha noke ikkje alle andre Volvoar har. Det blir sperreplater i karbonfiber visst alt går etter planen

99% av alle vingene eg har sett har den tynne enden fram mot fronten?Det blir det uansett, for motsatt vil sjå heilt forferdeleg ut

Skal ha vinga justerbar med stag er planenMå berre få på luka før eg får tegna opp fester til den.