Test av Duetto + blå/blå Rupes.

For å teste hva Duetto med blå/blå kan klare uten å slipe i forkant så lager jeg en liten test igjen. Jeg må si det er ganske imponerende hva man kan få til med denne DA maskinen med medfølgende produkter og utstyr. Jeg har tidligere trodd at denne ikke klarte seg så bra på hard lakk, men her tror jeg at jeg tok feil.

Jeg tapet opp et lite område der det var mye riper etter fjerning av emblem. Noen av ripene var ganske kraftige så her fikk Duetto en liten utfordring.

Tok noen bilder rett etter at tapen var plassert slik at man kan se utgangspunktet.

Jeg kjørte totalt over 3 ganger. Første gangen glemte jeg å kjøre opp hastigheten. På de 2 neste spredde jeg produktet på hastighet 1 og kjørte over med hastighet 6 og litt press. Førte maskinen sakte for å få opp litt varme.

Etter dette så det slik ut.

Jeg klarer ikke se at det har blitt noe ugang i lakket etter dette, men for sikkerhets skyld kan det være lurt å kjøre over med gul/gul i etterkant.

Dermed kan jeg si at på de fleste lakktyper klarer man seg fint med det som er i Rupes Duetto kitet.