Ingen store overraskelser ved fjærsetebyttet, egentlig, bortsett fra tilstanden på det ene. Høyre var definitivt verst, enhver ujevn fartsdump ga klunking som et uvær, og bilen var mye mer ukomfortabel i det hele.
Her er det noe gæærnt som ikke er rekti:
På med nye seter, om noen skulle tvile er disse altså originale, selv om de ikke akkurat er produsert i Sverige.
Nye seter er på, og fjærbeina ser akkurat så slitte ut som jeg vil ha de, med tanke på at fjærene ikke er helt lovlige.
Mansjettene fikk seg nye strips og, da de som satt der så litt slitte ut.
Mens jeg var under der fant jeg ut at det er like greit å dokumentere typen bremsekaliper foran. Bak veit jeg det er Girling, fant en logo etter å ha skrapt vekk litt rust, men foran kan man med litt fantasi se en ATE-logo.
Trives godt med stabstaget på stiveste setting:
Og oljenivået, peila mens bilen sto lett jekka opp og etter to timer stillestående.. glemte å ta bilde av peilepinnen på flat bakke, men den var midt på skalaen, etter to timer uten sirkulasjon synes jeg det er rimelig greit.
Og siden du spurte så pent, lordflora:
Kevin trives best i mørket