Fekk dratt det te og kjørt litt daStår klar til etterdraing. Ska vell løsne litt på boltena først da au? For å få set til å "gli" skikkelig?
Sterk som bjønn med riktig tenning, bedre enn føre. Er kjempefornøyd med momentetEr nesten på høyde med org F og med kompressjon i tankene er det jo ikke gæli. (med tanke på å ta igang og 1000-2000 rpm.) Ellers også går den som ett skudd
I alle fall det lille jeg fekk prøvd den. Har en refferansebakke jeg bruker. på 2200 med kl1 kam var 2 gir nesten litt for tungt, nå knurra jeg opp på 3dje
Spool opp er mye bedre også. Høres ut som en traktor når jeg tar igang, plystrer bortover om det er litt motstand
Behøver ikke ligge å ruge så lenge før trykket er der heller nå. Angrer litt på att jeg tokk vekk dobeltmassa nå. Hadde vært brennfint. Er litt ristette med den nye kløtsjen. Truer du den på 2000 rister alt inni bilen.
Tja, ossen blier det i forhold til turtall med linje med samme tenning over stort trutalls-spekter?
21 grader på 1,5 bar, sånn teoretisk ska det vell bli en del høyere på 7000, enn si 3200? pga mindre luft inn på toppen + må ha tidliger tenning med tanke på turtall? Å mange grader gir en fordeler med vekter ekstra på full rulle?
Eventuelt, går det bra å gi tenning te si 15 grader på 300 linjen på 7000 og interpolere, tror du jeg må lytte etter banking da?