Merker du ikke at bilen svinger bedre? Min versjon av sannheten er slik: Original så svinger man på rattet, bilen begynner å svinge, så skal den krenge over og da først begynner den å svinge så mye som man ønsket med rattutslaget.
Med dobble stag så merket iallefall jeg at bilen ble mye raskere mer presis på styringen. Man svingte på rattet og bilen lystret umiddelbart.
Foran var det turbostaget og det nest tykkeste i tillegg. Bak hadde jeg turbostaget som er nest tykkest og så hadde jeg det 3 tykkeste i tillegg. I normale hastigheter fungerte dette som ønsket. Når man kom for fort inn i en sving så slapp bilen først ørlite foran og så, bare øyblikket etter, slapp den litt mer bak slik at man kjørte gjennom svingen med bare ett lite rattutslag og så justerte med gassen, men jeg har R-sport De-Carbon demper og uvanlig lave og harde fjærer i tillegg. D.v.s. nedkappede forsterkede Dieselfjærer foran og forsterkede 245 Campingfjører bak. Disse ble så shimmet til jeg fikk den høyden jeg ville ha og festet ala Volvo originalcup.
I høye hastigheter var bilen svært nervøs bak (det værste jeg har kjørt) og man måtte hele tiden sitte og passe på å korrigere for overstyring.
Målet var derfor å korrigere dette ved å fjerne Volvos idiotisk smale 240 aksling og erstatte den med 740 aksling. Tenker at dette løser problemet.