Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 365

Tråd: TomX95`s 940 '96

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere TomX95 sin avatar
    Medlem siden
    21. juli 2012
    Sted
    Telemark
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Flott!

Boost protection får du dersom ikke actuator er alt for hard eller har alt for mye forspenn.
    Jeg tipper at dersom du kjører med lukket boost solenoid på 6000 o/min så får du ikke farlig høyt ladetrykk med den actuatoren du har. Det er i grunnen den beste boost protection du kan få.
    Tenk på at man bruker boost mappet til å trekke ned ladetrykket på lavere turtall ved å gi actuator ladetrykk, ikke til å øke ladetrykket ved å blø av trykk til actuator slik mange vanligvis tenker.

Minner om power secret #1 : "Test, Test, Test."

Når man kjører høykomp. og mappingen ballanserer på en knivsegg, da er boost cut nødvendig for å hindre motorras. Du har valgt klokere og har større slingringsmonn.
    Du sier noe dær, har bruka det ratt motsatt selv egentlig. Men ska prøve andre veien var sånn jeg hadde det før. Men med veldig dårlig ladetrykksstyring.

Men! Ossen gjør jeg det da?? Tar grunnstillinga di, mater på med mye luft i aktuator på mellomregisteret, og prøver meg på helt friluft på toppen og se hva det blir? Dereter koble aktuator te friluft før ønsket ladetrykk, så sleppe til friluft gradevis helt til turtalls spærra?

Sånn som mappet er nå mataer jeg på 70% pulsbredde på 1,5 bar nesten hele veien. Altså 70% te friluft, 30% te ladetrykk. Så 100% på mapet vill si det samme som å ikke ha på slangen.
    Sist endret av TomX95; 23/04/14 kl 21:47

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •