Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 365

Tråd: TomX95`s 940 '96

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.653
    Antall takk

    Standard

    Flott!

    Boost protection får du dersom ikke actuator er alt for hard eller har alt for mye forspenn.
    Jeg tipper at dersom du kjører med lukket boost solenoid på 6000 o/min så får du ikke farlig høyt ladetrykk med den actuatoren du har. Det er i grunnen den beste boost protection du kan få.
    Tenk på at man bruker boost mappet til å trekke ned ladetrykket på lavere turtall ved å gi actuator ladetrykk, ikke til å øke ladetrykket ved å blø av trykk til actuator slik mange vanligvis tenker.

    Minner om power secret #1 : "Test, Test, Test."

    Når man kjører høykomp. og mappingen ballanserer på en knivsegg, da er boost cut nødvendig for å hindre motorras. Du har valgt klokere og har større slingringsmonn.
    Sist endret av Batland; 23/04/14 kl 21:08

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •