-
Flott!
Boost protection får du dersom ikke actuator er alt for hard eller har alt for mye forspenn.
Jeg tipper at dersom du kjører med lukket boost solenoid på 6000 o/min så får du ikke farlig høyt ladetrykk med den actuatoren du har. Det er i grunnen den beste boost protection du kan få.
Tenk på at man bruker boost mappet til å trekke ned ladetrykket på lavere turtall ved å gi actuator ladetrykk, ikke til å øke ladetrykket ved å blø av trykk til actuator slik mange vanligvis tenker.
Minner om power secret #1 : "Test, Test, Test."
Når man kjører høykomp. og mappingen ballanserer på en knivsegg, da er boost cut nødvendig for å hindre motorras. Du har valgt klokere og har større slingringsmonn.
Sist endret av Batland; 23/04/14 kl 21:08
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forum Rules