Det tar sånn ca en og en halv evighet å laste opp en 500mb film med 5mbit linje.
Men JADA, det er noe på gang!
Det tar sånn ca en og en halv evighet å laste opp en 500mb film med 5mbit linje.
Men JADA, det er noe på gang!
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l
Ikke i fjærbeinet heller. Øvre fjærskåla ;-)
Pedersen & Moen's diverse galskap.
Treffes på 93288310
75' 242
81' 242 (Vent å se)
Ok
Upload faild. YEA!
Prøver igjen i natt.
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l
Youtube funka veit du..
Fått lasta opp en "kjempetur" fra gårdsplassen og ned i verkstedet.
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l
Nå har jeg fått ca 35mil på den nye motoren, tatt et olje og filter skift, og har begynt å teste litt hva som er i den.
Har tatt noen filmer som jeg kommer til å legge ut her etterhvert som de blir lasta opp, men gopro i hus var ikke det beste for å ta opp lyd.
Jeg drar den ikke langt enda, Prøver å stoppe på 6-6500, ikke presser jeg den hardt på lavt turtall heller, men nok til å få noen klipp av.
Her er et klipp i tunell:
Sist endret av fjelling; 19/04/14 kl 11:01
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l
Det der høres moro ut!!
-V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
-240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
-V90CC D4 2019
-144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980
Her en hvor vi prøvde ut av vinduet i tunell
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l
Her er et vanlig pådrag
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l
En til ut av vinduet
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l
Herlig lyd
''POWER!!!''
-Jeremy Clarkson
Virket som det fungerer fint, og god lyd.
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Ja det fungerer egentlig over all forventning, med tanke på at det ikke er rørt en skrue på forgasserne ifra den var 2,3l.
Men nå har jeg fått et lite problem. Når jeg skal starte den så fyrer den opp med en gang, men så fort jeg slipper nøkkelen så stopper den.
Den kutter tenningen tvert. Starter noen ganger og da går den fint.
Virker som om det er i låsesylinderen. Den ser ut som noe knot å få ut å kikke på. Noen som har noen gode råd?
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l
Helt sikkert kontaktstykket bakpå tenningslåsen ja, sitter med to skruer med flathode. Enklest å ta ut instrumentet.
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Jo takk for tipset, får kikke på det i morgen.
Merker at det er mange småfeil som dukker opp når den har stått lenge og alle har foreløpig vært dårlig kontakt et eller annet sted.
Enda den har stått varmt og tørt inne. Må nok brukes ja
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l
Hvilke bensinpumpe kjører du med? Bråker det mye med 3" eller går det greit? Slurer bilen med original turboclutch?
Sendt fra tællefon, derfor skriveleif
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Kjører med mekanisk pumpe og trykkregulator.
Det bråker mye ja, men det kommer ikke av eksosen Meste av lyden kommer fra gasserne siden jeg ikke har noen luftfilterboks.
Men jeg hadde gått for et 2,5" anlegg. Blir bytting til neste år tenker jeg, pga plass. Ingen vits med 3" på sugemotor egentlig.
Veit ikke hva clutchen jeg har nå egentlig er til jeg, men har funket utmerket til nå. Jeg vil heller at clutchen skal slurre enn at kassa skal gå.
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l
Er ikke vits med 3" eksos før man nærmer seg 2,7l og oppover
Mister effekt av 3" om man har for lite motorvolum
Sist endret av Brubakk; 29/04/14 kl 08:20
1987 Volvo 240 K
1991 VW Golf 2 1,9TDI
x- 1997 BMW E39 520
x- 1993 Volvo 245 FD
x- 1990 Volvo 240 FK
Jeg mener JT hadde komplett 2,5" anlegg tidligere, men har ikke finni det noe sted i seinere tid.
Sendte mail til bcb om det, men har ikke fått svar.
Jeg hadde simons tidligere og det var det rustet hull i i løpet av 2 år så hvis ikke de har blitt betydlig bedre de siste årene så kunne jeg tenkt meg et alternativ til det.
En snutt til med litt bedre lyd, er på grus, men var kunn får å få frem litt skikkelig lyd
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l
dæven så grom lyd!!
()Volvo 740 gl 1987 b230, prosjekt, banebil?
()Volvo 740 TIC 1986, B230ET, fineværsbil
()Mercedes E-klasse 2003,220cdi, bruksbil
()Mercedes E-klasse 1990,250d 10v, vinterslede
(X)Volvo 240 GLE 1983, B23E, delebil
(X)Opel omega B 1995, 2.0l 16v, herjebil
(X)Mercedes E300-24v, 1990, 3.0 24v, prosjekt
NAUSTE RACING
Du vil ikkje prøve rustfritt? Rakarør har vel billige og så har vel Ferrita også til sugemotor.
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Jo det kunne absolutt vært aktuelt med rustfritt.
Jeg finner bare standard 2" eller 3" turbo med en potte hos ferrita.
Settet til rakarør finner jeg lite info om, men det ser ut som standard 2" det også. Sikkert jeg som er talentløs til å leite
http://www.rakaror.o.se/Rostfrittavg...talysator.html
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l
Kan vel kanskje bruke halvstasen her fra JT...
http://www.bcb.no/Default.aspx?tabid...roductID=20946
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l
Alternativt så har du orginalt 240 turbo anlegg, det er jo også rette dimensjonen på.
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Ellerså kan du lage sjøl, men da ville jeg anbefalt å bestille ferdig kardangbøy men lage resten sjøl.
1987 Volvo 240 K
1991 VW Golf 2 1,9TDI
x- 1997 BMW E39 520
x- 1993 Volvo 245 FD
x- 1990 Volvo 240 FK
Takker for tips. Viste ikke at det var 2,5" på turboen heller.
De aller fleste grenrør har 2,5" utløp så jeg vil tro den halvsatsen er forholdsvis enkel å få til å passe på et grenrør.
Jeg kan ikke sveise og rørbøying trenger jeg ofte noen forsøk på for å bli fornøyd så for min del er det nok både billigst og enklest å kjøpe et "ferdig"
Liten snutt til innenfra på en grusvei:
06 Outback
82 242 2,5 NA: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=26742
X 83 244 GLT
X 86 244 m/bmw 3,5l