Mykje gromme deler ja!!
Blir reine hjulafta og opne dessa pakkane tenker eg
Gleder meg så sjukt til og sjå denna i aksjon!!
Mykje gromme deler ja!!
Blir reine hjulafta og opne dessa pakkane tenker eg
Gleder meg så sjukt til og sjå denna i aksjon!!
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Ja, kommer til å bli helt sykt nå etterhvert6000CFM er myyyye luft!
Når alt er ferdig laget, alle rør, alle fester til alt er ferdig og alt har vært prøvemontert sammen, skal jeg sandblåse hele bilen under og inni, sprøyte med syregrunning, grunning og lakke den under. Sandblåse bakaksel og alt av stag under bak og motor,gir og mellomaksel fester, og pulverlakkere de sammen med toppdeksel, felger, osv osv.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Du er gal! Punktum!
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
<3 wiggens <3 blir moro og se den haugen med deler du har bestilt![]()
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Ja er ikke ekte Wiggins men den type "Wiggins" som L-M-R.se har :-)
Fakeins?![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Liker ikke den femi fargen så måtte ha de i sorthehe
selger l-m-r pegasus clamps eller? har en kompis som har det på bilen sin funker som f dem. har tenkt på det selv på min når alt er ferdig og jeg kan begynne med sånn små plukk.nå er det første pri og få bilen ferdig til missbruk![]()
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Ja dem funker noe jævlig
Vanlig pris i webshoppen ligger på 600kr for 3" og 1000kr for 4", er ikke noe jalla som mye annet.
Vi skal kjøre med de klemmene på to biler, blir bra det
Rundet 350.000 visninger nå! Wow! Men da må det vell være noen som har noe å si på ett eller annet? KOM MED DET
![]()
blitt ett rått prosjekt dette, men en ting jeg ikke skjønner, når du så hvor dette kom til å ende, hvorfor kjøpte du ikke en "vanlig" 740 heller? denne var dønn strøken(som jeg har sett vertfall), så hvorfor bruke opp en så fin turbobil til å bygge banebil? synes den var helt perfekt da den hadde full addon, senk og super dtm felger, ikke at den er stygg nå men jeg likte den best da. følger med i stillhet forresten![]()
()Volvo 740 gl 1987 b230, prosjekt, banebil?
()Volvo 740 TIC 1986, B230ET, fineværsbil
()Mercedes E-klasse 2003,220cdi, bruksbil
()Mercedes E-klasse 1990,250d 10v, vinterslede
(X)Volvo 240 GLE 1983, B23E, delebil
(X)Opel omega B 1995, 2.0l 16v, herjebil
(X)Mercedes E300-24v, 1990, 3.0 24v, prosjekt
NAUSTE RACING
Feit bil ja![]()
740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
Hehe skjønner frigstad godt jeg. hadde jeg vist hvor det skulle bære, hadde jeg begynt på ei rørramme fra bunnen av og kledd den med glassfiber fra en rcn bil :P tipper trådeier ikke er så langt unna samme tanken
Sent from my C6903 using Tapatalk
Er jo det som er sjarmen!
Dette er den gode gamle skranglekassa som kjørte rundt med sub kasse og Volvo streamer![]()
Var ikke så strøken når jeg kjøpte den. Første bildene er fra første "del" av perioden jeg hadde den, når jeg hadde "fiksa den opp" første gangen. Er i utgangspunktet bare en helt standard 740, med masse historie bak segdet som er så gøy når vi er på treff, folk kommer å spør, "er det sant at dette var en jordebil før?", "er det ikke samme bil som ble avskilta pga turbomotor", "er dette den bilen du godkjente på biltilsynet" og favoritten "er ikke det den bilen som politiet alltid leita etter på street meet før" haha
det syns jo hvertfall jeg er litt gøy, når den har en lang historie
Bilen har til og med bært MIM felger (mange år før jeg kjøpte den)
Seljord ja,en kamerat av meg fra Fyresdal som eide denne da.Han hadde to svarte 740 tic`r å begge er her inne,litt artig![]()
"iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"
Stemmer, jeg kjøpte bilen av han som kjøpte den i Fyresdal (av Oddleif?) den hadde blitt en jorde/herjebil uten skilt. Var nokså grei i lakken, bortsett fra ett par bulker. Oddleif hadde jo lakka noe på den og, så skinnet bedro litt, var myye rust på den! Hehe
Bilen har også blitt avskilta i teknisk noen gangerog i ettertid, i mitt eie, blitt godkjent ombygd på biltilsynet
Har bestilt lakk til bur og felger!!!
Skal lage vår egen mix av House of Kolor neon green og neon yellow![]()
Helt rå den bilen din å trådn din! Følge me både her på forumet å på fb:-D
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=171
"iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"
artig å bygge på ein bil med litt historie.. den eg skjøl bygger no har levd eit hardt liv så lenge den har vert på voss.. og broderen bygger no på min første bil. ein 740 orginal turbo bilmykje god historie
![]()
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Blir nok bra til sluttMoro at folk følger med, da er det kjekt å oppdatere og!
Ja han lakka vel alt utenom taket og panseret. Men venstre forskjerm hadde fått seg en god trøkk etter noen hadde mistet hjulet.. haha
Når jeg skulle kjøpe bilen, hadde jeg fått tak i en rød 740 tic med mim felger, skulle opp å hente den en fredags kveld, ringte på fredag ettermiddag og sa ifra at nå kjører vi hjemmefra, da hadde han solgt den til noen andre den pappskallen!
Så da, egentlig i sinne, kjørte vi inn i skauen og tok en titt på denne her. Prøvekjørte, var en del ting som måtte tas. Men gjorde en handel da.
Faen med spolt ut mange dekk med den bilen og rast og havarert sykt mye denne tralla siden jeg kjøpte den som 18 åring :P
Når jeg skulle kjøpe den så snakka jeg med Oddleif, for han kunne alt om bilen, ikke han jeg kjøpte den av. Så hadde litt kontakt med Oddleif, han kunne også alle skilt nr i hue. hehe
Det er noe av sjarmen syns jegdenne bilen har vært med på utrolig mye rart og det er gøy når en kan se tilbake. Og enda mer moro når folk vet om all historien, derfor jeg har prøvd å skrive opp alt på førstesiden i tråden her
![]()
planer om norges grommeste 740 ja
hmm. Då må eg melda meg på "konkuransen"
![]()
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r