Som topic sier.
noen som har ms map til volvo rødblokk?
helst fordeler trigga.

Som topic sier.
noen som har ms map til volvo rødblokk?
helst fordeler trigga.
Eller har noen muligheter i Bergen til å få strøm på ms min og kopiere den mappen?
Den mappen jeg har er tidligere VolvoR-Sport sin, men jeg har ikke data til å komunisere med sprutet akkurat nå da dataen er på reperasjon :(
Har ett grovmap som passer greit til min motor som er bygd opp av B21 blokk, original 398 topp, Garrett T3 turbo og F innsug med 880cc dyser og stor aluintercooler =) Du bør kansje oppgi hvilket oppsett du har når du ønsker map
Mappet er kun for fuel =)
har flere forskjellige liggende. kan skjekke om jeg har noen som stemmer litt iallefall
høres bra ut
reseptet blir
std ft blokk med h-råder
ms og fordeler med hallgiver
550cc dyser høy ohm
porta 405 topp og k kam
hx35 snurre
noen som har en map som kan fungere til oppstart?evt en som fungerer å kjøre med?
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)

Anders Dybvadsskog takket for denne posten

joda, sant det
men hadde vært enda enklere hvis jeg bare kunne lagt inn en å fyraså justert derfra
sleng ut en tråd på savarturbo . er sikkert fler som vil dele med seg der
One Ring to rule them all
I megatune lager du lett en basemap, bare å gå opp på verktøylinja når du ser på VEtable1 og velg deg fram til den innebygde "kalkulatoren" og legg inn info om hvor du forventer deg å ha høyest hesteantall og under hvilket ladetrykk og rpm, og det samme med ft\lb som du må regne ut fra NM!
Lett !
Glemte å si at du må regne ut req fuel før du gjør dettePrater jeg gresk for deg må du bare spørre !
Virker som du trenger denne linken mer enn en .msq fil.
http://www.megamanual.com/ms2/tune.htm
Nytter lite med et map hvis man ikke forstår hva som foregår.
Trenger strengt tatt ikke ferdig map bare for å få start og få sikra tomgangen.
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
okei, får prøve å lage en map ut i fra info på megamanual når den tid kommer![]()
Jepp, det var det jeg gjorde! Masse lesing og testing i alle retninger, og når jeg fyra i gang visste jeg hva jeg skulle gjøre! Anbefaler å ha nett i garasjen..!
det jeg også tenkte, står jo greit step by step der egentlig
ja, skulle hatt nett..
Manualene ligger lagt ut i PDF format, så de kan lastes ned.![]()
okei
men kjekt å ha nett også, litt enklere å finne sikkert?