Jeg kjørte 9,3 sek og 129 km/t på 201 m med B21AT med 1,4 BAR ladetrykk så målet ditt bør være 8,99 sek. og 130 km/t
Motoren bør/skal gå med magrere blanding og høyere tenning når man kjøre vanninnsprut. Jeg mener at du bør har ca. 30 grader ved fullt ladetrykk når du er over 4000 o/min på denne motoren.
"Vi" hadde 31 grader tenning v/ 2,4 BAR ladetrykk med vanninnsprut og 98 blyfri så behovet for den store vakumklokken med tenningsretard er nærmest fraværende på en lavkompmotor med vanninsprut.
Det er med vanninnsprut som med alt annet, men skal bare bruke det når det er nødvendig. Med det lave kompresjonsforholdet som du har her så trenger du ikke å koble inn vanninsprutet før du har ca. 0,8 BAR ladetrykk og 28 grader tenning. Bortsett fra det kan du bruke det hver dag. Kjørte selv med vanninnsprut på bruksbilen. Det eneste man skal unngå er å kjøre oljekjøler uten termostat slik at man ikke fyller oljen med vann.
Presis! B19 er helt ok så lenge den får en riktig turbo. Med BSRT325 og vanninnsprut burde B19 stemplene vært urørte og resultatet hadde vært betydelig bedre.
Det er bare å glede seg til B21 motoren.