Takk for det

Du tok deg ett kvarter å leste litt ja

hehe
En må ha litt bilder, ellers blir det veldig mye tekst og litt kjedelig i lengden.
1. Det er kun skrudd. Har bare sveist de skrufestene. Biltilsynet sa ingenting på at det var skrudd. Jeg kjøpte de skrufestene på Pedersen Racing. De ser litt hjemmesnekra ut, så du som er litt skillad lager nok sånne mye bedre selv

Så vidt jeg har skjønt fra bilsportboka så skal en ha ei plate på xx cm3 som skal skrus og evt i tillegg sveises i karosseri/bokser. Så selv om du sveiser så må du ha i minst 3 bolter.
Det som er lettvint med at alt er skrudd er at det går an å ta ut uten å kukke altfor mye.
2. Jeg har faktisk ikke bilder av boksene innvendig. Vet ikke helt hvorfor. Boksene er sveist både innvendig og utvendig, og sveisen utvendig er pussa ned for at den ska se litt smooth ut, hehe.
3. 4/6-punkt'n er ikke godkjent i vognkortet. Det skal visstnok gå an å få skrevet inn i vognkortet, men en får fortsatt ikke lov til å bruke de under gatekjøring.
Vanlig 3-punktssela er det som må brukes.
Holck har fått kjøpt noen 4-punkt som det finnes papirer på at skal være godkjent for veibruk, men vet ikke om noen har prøvd å godkjenne disse i bil. Han kan evt skrive litt om selene og linke til produsent.
4. Har bare sveist muttere på undersiden av topplata ja. På samme måte som under i hjulhuset til de bakre festene.
Legger inn noen bilder fra halvburet. Det er noen av de samme som er her fra før, og noen nye.