Takk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Takk
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Ja, hvordan gikk resten av helgen?
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Endte 5. Kjem uppdate i morgo
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Heime etter atter ei knall kjekk helg på powerdrift. Denne gangen var de runde 2 på gardermoen. Kvallet som nr.2 men rotet mye i finalen i dag, valgte å kjøre med gateslicksa eg bruker på vått, skjøl om de var blitt tørt. Så blei for godt feste og for lite effekt! Så når bilen ikkje orket å holde sladd lengre så rettet den opp. Dette endte selfølgeli med att publikum fekk seg ein god latter! Men eg trur de holdt til ein 5.plass, fornøyd med da.
Kom heim, men litt defekt add-on forran + ein skrukket bakskjerm ( blei litt nære eine clippe)
Men vist dere får sett denne videoen på fb, som eg fant så ser dere att de kunne gått mykje verre
https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater
Stilig bilde av resultatet etter bilen retta i full fart.!
![]()
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Meira effekt neste på tapeten no då?![]()
blir vell meir effekt og ja, men kjøre litt dårligere hjul på tørt!
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Rått det øverste bildet!![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Er jo kul som den er.. Ikke så mye mer å gjøre..
Det eneste du mangler er vel vinge.![]()
Tiguan Exclusive R 2014
164 '70
03 Berlingo
(X)Touran '07 Exclusive
(X)Audi A4 1.8Ts 99
(X)740 GL 90
Syns den er fin som den erfint å se en 740 uten vinge også ;-) alle har jo det, så blir mer spesielt uten :-) kjempe fint bilde det øverste
![]()
Er den lakkert med sprøyte?
Volvo - Girl Power
Synes også bilen er kul som den er, tror ikke jeg ville forandret noe som helst. Om du tenker på vinge så foreslår jeg at du heller lager din egen i alu. En blikkenslager lager selve vingen så lager du føttene selv. Da får du en vinge som tåler mer juling og det passer vel bra til ditt bruk![]()
Et par kjappe spørsmål, jeg har skummet tråden din men fant ikke noe svar i farta; hvor breie spacere bruker du for å få hjulene så langt ut? Hvilket materiale på spacere og er det holdbart? Har du en link til bredderene dine?
Det nederste bildet var fint, har mest sans for "in action"-bilder![]()
740BTCC
Prosjekttråd
På tide med litt meir bilder, Noen har sikkert blitt postet her før og nokon har sikkert sett dei på facebook. Dette er vertfall noen av bildene som ligger av bilen på fb, utrulig morro å finne så mykje bilder
Datta blei veldig masse bilder.
Vil også minne dekan på å gå inn å like sida mi på fb, https://www.facebook.com/SteffenTveiteDrifting
Eg og sponsorene mine hadde blitt veldig glad hadde dekan delt sida mi![]()
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Flotte bilder, skikkelig morro å se![]()
740BTCC
Prosjekttråd
driver med justeringer på bakstillinga nå om dagene
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Er i tenkeboksen om dagene om eg skal ta med bilen min til gatebil til helga!
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Ta den med! Jeg kommer med min
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ta den med![]()
Volvo 760ft sedan prosjekt
Volvo 960 sommerbil
*Yey*
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det komme t å ble tøft!![]()
Heime frå gatebil med bil som berre funker og funkerda e so herlig
![]()
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Grom 740.
Anngående utseende som kunne gjort den kulere hadde kanskje sjalusi gjort seg, også hadde det vært fett hvis du hadde heisa panseret litt i framkant.![]()
"How hard can it actually be?" Jeremy Clarkson
Sjalusi på en banebil?
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958