for å slippe å få svar på tiltale
Kjenner du meg igjen så vet du vell at jeg syns sånt som dette er veldig moro. rettogslett fordi jeg "kjenner musa på gangen" Men jeg prøver å være litt seriøst å ikke ødelegge en tråd med masse fin info.. At du kommenterte dette en gang til var vell fordi jeg traff deg på et ømt pungt (å nå bekreftet du vell dette... "det er ingen skam å innrømme det )

Det er faktisk flere produsenter som leverer ferdige løps biler. Men ikke volvo. bu hu! At jeg raker ned på volvos kjøreegenskaper er fordi jeg syns de er dårlige (de er veldig dårlige også) orginalt. Men bare se hvor lite som skal til for å få de til å ligge klistret på veien At en m3 ikke er en "løpsbil" vet jeg godt. Det er en bare en herlig kjøremaskin med komför. Men hvorfor drar du opp dette? Hvordan kan du henge deg opp i dette?
At jeg ikke har råd til å kjøpe en ny m3 har da ingenting med min interesse ovenfor volvo å gjøre? Ingen her inne hadde sagt nei til en slik bil. Mulig en 18år gammel gutt som tror volvo 240 er verdens beste bil. men om 2 år så har han en annen mening også..
Syns du det ser ut på mine prosjekter som om jeg har en lidenskap for bmw og mazda? ellers faller det litt igjennom hele tiden at jeg er interesert i volvo? Vil du se kjøkken bordet mitt? Du burde kanskje "kjøpt" mitt bankende volvo hjerte å ikke andre saker... ..
Du får sjekke opp litt så kanskje du finner noen innlegg fra meg med troverdighet (og noe positivt). At jeg fulgte voldsomt meg på volvos satsning i btcc har jeg ikke sagt. men jeg satt nå ihvertfall å så på Samme har jeg gjort med formula 1 siden jeg var sneip også
Den dagen min far ser på racing med fwd biler så snør det i helvette

For å legge litt spennende lesning!
http://www.volvoclub.org.uk/press/pd...elease1995.pdf

Finner ikke igjen en annen pdf jeg har. men den forklarer litt mer om hvordan de bygget toppene etc.!

The Volvo 850 Racing team is to take up the BTCC gauntlet again this year, with one aim
firmly in mind - the podium. The team took to Britain's racing circuits during the 1994
season with the Estate version of the highly successful Volvo 850, breaking all publicity
records with the interest that this choice attracted. The new aerodynamic and roof line
regulations in place for next season, however, have made the saloon the more competitive
version of the race car for 1995. The driver line-up, meanwhile, features former BTCC
Champion Tim Harvey and, for his second year on the team, Swede Rickard Rydell.
Tim Harvey, like his team mate, first made a name for himself in karting, making the
switch to Rover touring cars in 1986. Just a year later, three outright wins in a Vitesse
ensured that he was the BTCC class winner. Tim also clinched the BRDC Sports Car
Championship (198811989) and the British Touring Car Championship in 1992. In 1993
and 1994 he raced for the Renault BTCC team, achieving a maiden victory in each season.
"I am very pleased to be working with the 850 Racing team for 1995," says Harvey. "I
tested the Estate at the end of last year and was impressed with its handling. I've talked
with the design engineers, and they definitely know what they're doing with the new car."
Rickard Rydell made his debut in touring cars with the Volvo 850 Racing team in 1994.
The former Swedish kart champion (1984-1985) had raced successfully in F3 in his native
country, the UK and Japan; he is now making a name for himself in the UK motoring press
as the rising Scandinavian star of British Touring Cars. His best performances during his
first season included qualifying third during only the fourth round at Snetterton and
finishing in fifth place at Oulton Park. "My operation during October for a collapsed lung
set me back at the end of last season and, to be honest, I was a little down," says the
Swede, "but now I'm fighting fit and, with a promising new car, looking forward to next
season."