Kult. Ser skikkelig flott ut
Kult. Ser skikkelig flott ut
Mine prosjekt - Linker under:
90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd
Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.
Looking good
Det er snart så det er en hel bil igjen.
Stå på. Det er snart så du kan ut å cruise
VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil
Volvo 242 - 76 - Lekebil
Videos:
Peite @ facebook
Peite @ youtube
simpel engineering is easy to maintain, and it works
BCB.no
Realcar.no
Ser veldig bra ut!Gamle volvoar kler rødt veldig godt!
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Her har du en fin bil du kan kose deg med ja rent å pent!
Ble visst ikke flere oppdateringer her:P Men bilen er ferdig for denna gang. Var på biltilsynet 1.Juli å fikk godkjent 8x18 compomotive, R-sport ratt, senkesett og FK motor. Var der i 45 min og alt var i skjønneste orden. Bilen fikk skilter og ble eu godkjent 5.Juli og har vel bare blitt brukt fram til den ble satt på vinterlagring.
Trur det blir motorbygge snart også, må bare få bestemt meg for hvilket oppsett jeg skal gå for. Har liggende MS2 sprut, porta 531 topp, KGT2 kam, E innsug, Garrett gt3076 turbo, Ajden grenrør og H råder med FK stempler. Hvis jeg ikke bare skal kline til med 16v + 2,8l veiv som jeg også har liggende først som sist. Det siste alternativet blir vel en del dyrere, men time vil show.
Har ikke tatt så mange bilder av den etter att den ble ferdig men her er hvertfall ett fra Vallåkra
Har også ett annet 242 prosjekt som sikkert krever litt tid og penger i løpet av vinteren
Såg det bilde frå vallakra, var ikkje klar over at det var din!Ser kjempe fin utStilig stuk med compfelgar.
Har du fortsatt den brune 242en din og?
Den siste der såg jo ut som den var i god stand, litt spesielle fangara Ka er planane for den?
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Takk for det
Den brune står fortsatt trygt og godt i garasjen hos bestemor:P
Skal væra ett greit utgangspunkt detta vil jeg tru. Er støtfangerunderdel fra T5R foran og ei modifisert org leppe under bakfangeren, syns det gjør seg bare den kommer seg litt nærmere bakken. Blir FK blokk med 16V og lh2,4 i den, og ellers bare få bilen strøken så får heller den røde bli "lekebil"
Ble så sinnsykt flott den røde...mer bilder skader ikke
1988 245 Turbo - " Lungnvagnen "
1996 945 Turbo - " Brukis "
68' VW " Bubblan " , 52' Ford Customline
X Bilar :1985/90 Volvo 245 " Skrotvagnen " , 1995 Volvo 960 - " Lyxvagnen " - saknas*
For dere som ikke veit hvilken bil det er som Remi har fått tak i, så er det denne:
Kjenner jeg Remi rett, så er bilen havnet i gode hender, og kommer til å fremstå som bedre enn tidligere
Må få ut flere bilder her nå, både av den røde og det nye smykket!
ååååhhh her gamle bilen til Trond har kommet ja
Hvor mange skilt finns til den burgunderøde?
Da Trond hadde den var det JC skilt på den. Den XL skilta er til en annen som går i kristiansand, Trond eide den også
Mine prosjekt - Linker under:
90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd
Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.
Faan å ja, had itj d vært for at den va demontert i mollekyla kunna æ tenkt mæ å kjøpt den tebake eller bytta den. Trist å se..
Skal skrus sammen igjen nå Ser det kanskje ikke på bildene pga alt støvet, men den er nylakkert å skal bli 100% strøken når den blir ferdig
jævli gromme biler, men likte godt den med t5r underdel, har sikla på den tidligere :P
tidligere navn: Greenshadow
Volvo og kun volvo.
Ok, håper den beholder samme spec. Dette er en gatebil og ikke banebil. Var det du som kjøpte den av meg eller er den solgt videre?
Det forblir en gatebil ja. Alle "gromdela" som satt på den en gang i tiden er desverre solgt litt rundt omkring, så det er mye som må kjøpes inn igjen, men har en del liggende som skal monteres på så den blir så og si lik som den var en gang i tiden.
Jeg er eier nr 3 på den etter att du solgte den, men har vært i samma bygda hele tiden. Har vel vært på veien i totalt 3 mnd siden den ble solgt ned hit
Ok, synd det er blit solgt unna. Er det noe jeg angrer på så er det at jeg solgte denne. Hadde den vært komplett kunne du fått min i bytte.
Vanvittig fin den røde 242n. Bra jobba
Takk for det
Liten update fra sommeren. Var på Kongsbergtreffet 18 Mai å fikk da første plass i 200 klassen så da har jeg da hvertfall gjort noe rett:P Ellers har bilen egentlig blitt brukt alt for lite i sommer, kun litt kjøring i en og annen helg og en tur til Vallåkra. Planer for vinteren blir lh2,4 styrt 16v turbo og M90 kasse, så får jeg prøve å få det inn i vognkortet til neste år
Fant noen bilder av bilen fra Kongsbergtreffet
Ble parkert i verkstedet i dag for vinterlagring
Igjen!! Fantastisk fet bil. Ja du har gjort alt riktig. (I mine øyne)
Blir stas med 16v turbo. Husk å legg ut oppdateringer
Lekker bil
Direkte fra blåmyra!
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic