Må si du står på. Ikke vanskelig å se dette koster penger. Hvor stort budsjet har du for en sessong, får å kunne drive med dette? Og har du noe spons?
Må si du står på. Ikke vanskelig å se dette koster penger. Hvor stort budsjet har du for en sessong, får å kunne drive med dette? Og har du noe spons?
Hmm, jeg vil vel påstå at ca. 15 000,- koster et løp på "sparebluss", om man ikke er uheldig å ødelegger noe. Så kan man gange opp dette med 7 NM-runder. Og da mener jeg på skikkelig sparebluss.
Har ingen sponsorer....
Burde være mulig å få til en aldri så liten sponsoravtale med VCCN. Det ville vært fin reklame for klubben med en deltaker i NM, min mening i alle fall
740BTCC
Prosjekttråd
Ja vet aldri når man for bruk for nye t-skjorter og vccn klistremerker:P:P:P
Artigpetter du Jeg tenkte mer økonomisk sponsing og VCCN har vel en ganske grei økonomi slik jeg har oppfattet det da.
740BTCC
Prosjekttråd
Hehe, kunne godt ha kjørt med VCCN over hele bilen jeg Men, det spørs vel om det blir aktuelt sikkert hehe, men tanken var god
Noen som vet om en bra kombinasjon for harde motorfester til 240 ? Pedersen har ikke igjen de som han har solgt..
http://www.bcb.no/Default.aspx?tabid...catpageindex=2
der har de noen ser jeg.
R-sport International har polyfester, men dei er ikkje enkle å kommunisere med.
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Ser ut til at det blir girkasse-fester fra Volvo FL6 lastebil
Det blei bestilt polyfester fra R-Sport international.
Bilen er nå nylakkert og vi har fått satt i motor og bygget om litt. Gjenstår fortsatt litt småting før oppstart.
Bilder kommer snart!
Morro med rally! fin bil og kjøring
Vet du hvor jeg kan se terminliste over div rally/sprinter i sverige?
Heisan.
Sjekk ut:
http://www.raceconsulting.se/
http://www.resultatservice.com/
Anbefaller swe på det sterkeste. Kjørte mye der før. Avgiftene er jo til og spy av i norge på og starte et rally.
Lykke til.
Filtis
Det tar litt vel lang tid mellom hver gang jeg oppdaterer her men
Bilen er "ferdig". Fått ny lakk, motor fungerer perfekt, og vi har fått kjørt to løp i vinter.
Rally Hadeland gikk ikke så veldig bra da vi måtte bryte på service etter SS 5. Oljetrykksføleren hadde sprukket, så olja sprutet ut derfra. Tok ingen sjanser på å kjøre videre med det.
Var over i Sverige i helga for å kjøre Skogsrundan. Ble nr 3 i klassen, og 33 totalt av 76.
Bilder fra Rally Hadeland og Skogsrundan under.
Har i tillegg handlet ny girkasse Tractive RD 905 - Sekvensiell girkasse. Så nå blir det litt skruing før løp i Lima i Sverige 9 mars!
Bilde av go'biten!
Da var kassa snart i! Skal bli gøy å prøve!
Har beegynt å snuse litt rundt paddleshift, men i første omgang får det bli standard sekvensiell giring
Løp i Sverige til helga!
Jeg er ute etter nytt karosseri! Så om noen vet om 242 eller 940 karosseri så si fra. Ser helst at den er påbegynt så den er skrapet under og innvendig. At det sitter bur i det og evt. er bygget med 4link, wattlink, tårn er heller ingen ulempe
Hei,
Trooooor jeg har bestemt meg for å bygge opp et 940 karosseri. Gjøre ferdig karosseri helt før jeg flytter over girkasse, og selger 242 med vanlig dogkasse for å ha penger til EVO eller 16v motor.
Så om noen vet om 940 karosseri, som helst er gjort noe med med tanke på bur, tårn, 4link etc. så si i fra
Her endrer ting seg fort
Har hånda på et syrebadet 242 karosseri, og vurderer å gå for dette..
Jeg lurer også på om noen kunne vært interessert i å kjøpe karosseriet mitt ? Dette er ferdig bygd med 4link, wattlink, tårn, bur, kanaler med hull til sidemonterte bukker etc.
Kan også selges med Sellholm dempere foran og bak.
Ta kontakt på 917 61 450
Hei. Står en 940 på resultatdata nå. Lagt ut for par dager siden.
Rune
Takk
Har et par stk. på hånda nå som er veldig bra utgangspunkt hvor all sveising er gjort. Har også et syrebadet 242 karosseri på hånda, men dette må sveises opp selv. I tilegg så venter jeg på pris på bilen hvor min motor og girkasse stod i tidligere. Dette er en 242 som er 115 kg lettere enn min.... Rørbærarmer, Alcon rund baut, 3-veis Øhlins rund baut ++..
Løp og kjøp 242.
940 blir fort dyrt. Eller dyrere en 242.
Den høres jo grom ut. Hvor er den fått letta så mye a?
Følger man regla etter punkt og prikke er det ikke lett og få til det....
Rune
har hørt om biler som har liggi litt for lenge i syre bad og sånne ting for å fjerne litt vekt og litt forskjellig, men 115 kg er ganske mye da....
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Er mulig å fjerne mye vekt på en 242 om man gjør de riktige tingene
Bilen jeg vurderte å kjøpe ble alt, altfor dyr, så dette har jeg lagt på hylla..
Så det ser ut til at jeg handler 242 karosseriet som er syrebadet. Synes dette karosseriet er for bra til å bruke på skauen, så vurderer å lage meg en lekebil for sommeren også.. Et langtidsprosjekt dog..