Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.571
Side 80 av 176 FørstFørst ... 30 70 78 79 80 81 82 90 130 ... SisteSiste
Viser resultater 1.976 til 2.000 av 4398

Tråd: Zeeker's Volvo 242 -76 B230FT - Megasquirt 3 X - ZF girkasse - Coilover - GTX3071R

Registrerte brukere buster83 sin avatar
    Medlem siden
    25. jan. 2011
    Sted
    Brumunddal
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Tor24 Vis post
    Jeg kjenner en som har dreibenk og alu emne
    broren til 'snekker-andersen'?

'donald-dreibenk'...

'80 242 Turbo
    '86 240 16v Tic (langtidsprosjekt)
    '90 940 - s90
    '05 V70 2.0T

Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Teigen Vis post
    bare klin til med det største lufterøret du kan få til i blokk\topplokk så ordner det seg. om du kjører på e85 så ånder det mere av en grunn. min så ut som et damplokk første 2 min på første fyringa hehe
    Høres ut som at vi tenker likt på den
    Jeg flytter i første omgang over den duppedingsen jeg lagde som passer der fordeleren sitter orginalt.
    Også får jeg prøve å få sveist om ett toppdeksellokk med en AN-stuss på eller no sånt

Jeg å, men var derfor jeg skrev "i nærheten", hehe.
    Jeg skal nok få til noe herover for 2-3-400 kroner håper jeg
    Det koster litt i bænzin og bom for å reise til Bole-land, men sånn bortsett fra det hadde det vært ålreit med en tur for å juge litt å. Så jeg skal si ifra hvis jeg ikke får ordna noe her
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

Volvo 242 - 76 - Lekebil

Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

simpel engineering is easy to maintain, and it works

BCB.no
    Realcar.no

Registrerte brukere OlaBoy sin avatar
    Medlem siden
    21. juni 2010
    Sted
    Skien, Norway, Norway
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Zeeker Vis post
    Bilde går bra
    Men jeg skjønte ikke helt de opphøyninge siden av røret i midten. Er det for å skru fast boksen?

Det røret i midten er ikke nok på min motor i hvertfall. jeg sliter med mye trykk i blokka/toppen.
    Hvorfor er vel pga høy ladetrykk og mye av det går forbi stempelringa sjøl om jeg måler kompen til 11 bar.
    Det er spesielt i toppen at det presser seg olje ut rundt påfyllingslokket, så jeg må få laget lufting der å.
    Men hvis jeg får til det jeg vil så modifiserer jeg uttaket jeg har der fordeleren orginalt sitter og bare plugger igjen den slangen på veishusboksen.
    Jeg har en drøm om er litt mere ryddig motorrom en gang i tiden også

Også vil jeg ikke ha slange fra veihus til turbo. Da får jeg en ekstra slange + at jeg må modde den innsugsslangen til turboen :/ Men på en orginalbil kunne jeg gjort det (og kjører med det på 945'n forsåvidt)
    De 2 røra på utsida er til å skrufast ja, så det ikke skal lekke ut der, noe det hadde gjort om jeg hadde hatt hull, og skive på skruen bare.
    Trur det skal være ganske bra med gjennomslag hvis et rør med 14mm indre diameter ikke holder unna, Hehe

Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Teigen Vis post
    bare klin til med det største lufterøret du kan få til i blokk\topplokk så ordner det seg. om du kjører på e85 så ånder det mere av en grunn. min så ut som et damplokk første 2 min på første fyringa hehe
    Sitat Opprinnelig postet av OlaBoy Vis post
    De 2 røra på utsida er til å skrufast ja, så det ikke skal lekke ut der, noe det hadde gjort om jeg hadde hatt hull, og skive på skruen bare.
    Trur det skal være ganske bra med gjennomslag hvis et rør med 14mm indre diameter ikke holder unna, Hehe
    Det er rart ja. Men jeg får fortsatt trykk i toppen min med std veivhusventilasjon og 2 rør fra orginal plassering av fordeler. hehe.
    Men det blir vel bedre hvis jeg får ei lufting direkte fra toppdekselet.

Jeg kjører med denne tanken.

Volvo 242 - 76 - Lekebil

Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

BCB.no
    Realcar.no

Registrerte brukere Tor24 sin avatar
    Medlem siden
    29. juli 2010
    Sted
    Modum
    Antall takk

Standard

Er vel en bra leak down hvis du har kjørt med orginale stempel/ringer og blokka har gått noen tusen
    Fikser det meste til Volvo

242 Rallycross bil
    75 Volvo 244 Banebilprosjekt "Kermit"
    83 Volvo 242 GrA/Rsport prosjekt

Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Antall takk

Standard

Sist jeg målte lå jeg på 11 med kompmåleren min I følge boka skal den ligge mellom 9 og 11 mener jeg å huske.
    Men lekkasje ned må det jo være. Ellers hadde det ikke vært trykk i blokka.
    Std stemplet og ringer ja.

Volvo 242 - 76 - Lekebil

Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

BCB.no
    Realcar.no

Medlem siden
    29. juli 2010
    Sted
    Modum
    Antall takk

Standard

Joa En ting er hva du måler i komp i stillstand, og funker greit på en motor som yter maks 150hk og snille ladetrykk. MEN det skjer masse negative og rare ting med sylindervegger, orginale stempel og ringer når ladetrykk, effekt og sylindertrykk skyter i været
    Det som hjelper mot dette er:
    - Skikkelige kvalitets stempel og ringer
    - betongfylling hjelper noe
    - Sleeving
    - platåhoning med stressplate
    - gassporting av stempel
    - justere korrekt ring-gap

Ofte må man kombinere disse for å få et bra resultat. En kompis av meg som borer og honer blokker gjorde et lite forsøk med å bore og hone ei blokk til 96.30mm til 1.OD som er ganske vanlig, uten stressplate, og når han etterpå skrudde på stressplata (som da simulerer topplokket) så målte han at sylinderene ble 6-7 hundredeler urunde!! øverst i sylinderveggene. Det er jævli mye og sier litt om hvor ustabil rødblokka egentlig er. Sånn er den nok i orginal tilstand vil jeg tro så hvis du måler at den er rund i fri tilstand kan jeg garantere at den ikke er det i sammenskrudd tilstand.
    Sist endret av Tor24; 28/03/13 kl 10:47

242 Rallycross bil

8. Takk Ola Moen, Zeeker, buster83 takket for denne posten
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Antall takk

Standard

Sist jeg målte lå jeg på 11 med kompmåleren min I følge boka skal den ligge mellom 9 og 11 mener jeg å huske.
    Men lekkasje ned må det jo være. Ellers hadde det ikke vært trykk i blokka.
    Std stemplet og ringer ja.
    Hvordan hadde komptestresultatet blitt om du hadde kjørt 1,5 BAR trykkluft inn i innsugsmanifolden når du testet, tror du?
    2,3 L rødmotorene har minst 96 mm borring og tynne sylindervegger som gir seg når ladetrykket og dreiemomentet øker. Folk rundt her kjører med radiatorslanger som veivhusventilasjon for å få nok kapasitet ut av veivhuset.

B21 blokkene har 92 mm borring og tykkere sylindervegger som holder mye bedre.
    Sist endret av Batland; 28/03/13 kl 13:21

10. Takk Zeeker takket for denne posten
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Antall takk

Standard

Joa En ting er hva du måler i komp i stillstand, og funker greit på en motor som yter maks 150hk og snille ladetrykk. MEN det skjer masse negative og rare ting med sylindervegger, orginale stempel og ringer når ladetrykk, effekt og sylindertrykk skyter i været
    Det som hjelper mot dette er:
    - Skikkelige kvalitets stempel og ringer
    - betongfylling hjelper noe
    - Sleeving
    - platåhoning med stressplate
    - gassporting av stempel
    - justere korrekt ring-gap

Ofte må man kombinere disse for å få et bra resultat. En kompis av meg som borer og honer blokker gjorde et lite forsøk med å bore og hone ei blokk til 96.30mm til 1.OD som er ganske vanlig, uten stressplate, og når han etterpå skrudde på stressplata (som da simulerer topplokket) så målte han at sylinderene ble 6-7 hundredeler urunde!! øverst i sylinderveggene. Det er jævli mye og sier litt om hvor ustabil rødblokka egentlig er. Sånn er den nok i orginal tilstand vil jeg tro så hvis du måler at den er rund i fri tilstand kan jeg garantere at den ikke er det i sammenskrudd tilstand.
    Kremt, ikke rødmotorene, men B23(0) blokkene.
    Kan bekrefte dette.
    RS tuning Bergen m fl. har målt tilsvarende vandring og tilhørende ovalitet. Løsningen ble å betongfylle, montere toppen og la det stå å tørke. Etterkontroll viste at sylindrene da kun vandret 0,01 mm.

Selv med uvanlig stor stempelklaring, for å unngå disse skjæremerken som de fleste Volvostemplene etterhvert har, 2,4 BAR ladetrykk, 7000 o/min og 480 hk "Axel power" i dynapack var ikke veivhusventilasjon ett problem.
    Sist endret av Batland; 28/03/13 kl 13:22

12. Takk Zeeker takket for denne posten
    Medlem siden
    29. juli 2010
    Sted
    Modum
    Antall takk

Standard

Ja har selv ei betongfylt B230 blokk jeg skal prøve på mitt turbobygge, men måtte øke klaring pga fare for skjæremerker ja.

Hadde B21 blokka vært det beste alternativet så hadde vel ALLE brukt den? Men saken er at de aller fleste bruker nyere B230 blokk når det skal taes ut skapelig med effekt. Jeg ser jo noen ulemper med B21 blokka også:

1. Mange av B21 blokkene har heller ikke akkurat "hurra" vegger pga elendig støp. Ultralydtesting har vist at tykkelsen kan variere ganske mye over hele sylinderen og det er ikke bra for varmevekslingen heller..

2. Med 92 borr så får du problemer med ventil avstand mot sylindervegg, spesielt om du skal bruke større ventiler for da hindrer det mye av fløde da ventilen kommer veldig nærme sylinderveggen.

3. Større stempeldia betyr mer kraft som faktisk øker med kvadratet av radien. F=pxA. Selv i den nye klassen 2150cc i sverige så benytter man B23(0) blokker og heller reduserer slaget..

Den eneste kombinasjonen jeg kan se kan bli en bra suksess er om man anvender en god B21 blokk (ultralydtestet) sammen med en B204 topp og turbo. Hvis man da bruker ei langslagveiv kan dette bli en ganske bunnsterk og bra motor som tåler mye juling før sylinderveggen gir seg. Hadde vært moro å testet et slikt bygge

De beste alternativene hvis man skal ta ut maks effekt (300+ sug eller opp mot 1000+hk turbo) er å benytte R sport blokk (eller nyere EVO) eller å sleeve blokka. Det koster, men er det som holder i lengden... For alle oss vanlige dødlige, som meg selv, så får vi bare leve med litt økt leak down og effekt tap

242 Rallycross bil

14. Takk Dan Bay-Johansen, Zeeker, Ola Moen, gaupe takket for denne posten
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Antall takk

Standard

Takker for masse info Da ble jeg litt klokere, hehe.
    Lærer stadig noe nytt

Volvo 242 - 76 - Lekebil

Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

BCB.no
    Realcar.no

Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Antall takk

Standard

Ja har selv ei betongfylt B230 blokk jeg skal prøve på mitt turbobygge, men måtte øke klaring pga fare for skjæremerker ja.

Hadde B21 blokka vært det beste alternativet så hadde vel ALLE brukt den? Men saken er at de aller fleste bruker nyere B230 blokk når det skal taes ut skapelig med effekt. Jeg ser jo noen ulemper med B21 blokka også:

1. Mange av B21 blokkene har heller ikke akkurat "hurra" vegger pga elendig støp. Ultralydtesting har vist at tykkelsen kan variere ganske mye over hele sylinderen og det er ikke bra for varmevekslingen heller..

2. Med 92 borr så får du problemer med ventil avstand mot sylindervegg, spesielt om du skal bruke større ventiler for da hindrer det mye av fløde da ventilen kommer veldig nærme sylinderveggen.

3. Større stempeldia betyr mer kraft som faktisk øker med kvadratet av radien. F=pxA. Selv i den nye klassen 2150cc i sverige så benytter man B23(0) blokker og heller reduserer slaget..

Den eneste kombinasjonen jeg kan se kan bli en bra suksess er om man anvender en god B21 blokk (ultralydtestet) sammen med en B204 topp og turbo. Hvis man da bruker ei langslagveiv kan dette bli en ganske bunnsterk og bra motor som tåler mye juling før sylinderveggen gir seg. Hadde vært moro å testet et slikt bygge

De beste alternativene hvis man skal ta ut maks effekt (300+ sug eller opp mot 1000+hk turbo) er å benytte R sport blokk (eller nyere EVO) eller å sleeve blokka. Det koster, men er det som holder i lengden... For alle oss vanlige dødlige, som meg selv, så får vi bare leve med litt økt leak down og effekt tap
    Nå skal ikke jeg prøve å få alle til å gå for B21, men vi kan jo diskutere på generelt grunnlag.
    Det er nok ikke så enkelt. Når Volvo erstattet B23 motoren med B230 så kuttet de ut 2,1 L og erstattet B19 motoren med B200.
    B21 motoren er derfor gammel og relativt sjelden i forhold til de andre. Det er derfor enklere, lettere og vanligvis billigere å bruke det man har enn å begynne med å kjøpe ett brukt objekt og så begynne derfra.

Som du vet er forbrenningskamrene i Volvotoppen ca. 11 mm dype og man kan fint bruke alle toppene med B21 toppakning. Det er altså toppen som begrenser det åpne området rundt ventilene, ikke sylindrene.

En B23(0) motor tillater riktignok at man kan trekke topp og toppakning 1,5 mm lenger frem enn originalt, men hvem er det som benytter seg av dette trickset?

Hvis vi snakker 2150 sugemotor på moderat budsjett til konkurrerende motorsport så ja, da brukes alle tricks og da er større borring det rette valget, men til en turbomotor er solide sylindre svært viktig pga det tildels svært høye dreiemomentet man kan hente ut ved hjelp av ladetrykk.

En B23(0) motor bør ikke borres til mer enn maks 97,2 mm som sugemotor. B21 motorene kan borres til 96 mm og fremdeles brukes som "vanlig" motor og det sier det meste.

Det du sier om kraften på stempelet er selvsagt korrekt, men litt høyere ladetrykk kompenserer LETT for dette.

Man kan gjerne sammenligne med andre motorer også som f.eks dette 5 sylindrede dritet som er blitt så "poppis" av uforståelige grunner.

Rundt 81 mm borring, de strokes til 95 mm og har revva rådeforhold. B21 er jo helt genial på alle måter i forhold, ikke sant?
    Sist endret av Batland; 28/03/13 kl 19:35

Medlem siden
    29. juli 2010
    Sted
    Modum
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Nå skal ikke jeg prøve å få alle til å gå for B21, men vi kan jo diskutere på generelt grunnlag.
    Det er nok ikke så enkelt. Når Volvo erstattet B23 motoren med B230 så kuttet de ut 2,1 L og erstattet B19 motoren med B200.
    B21 motoren er derfor gammel og relativt sjelden i forhold til de andre. Det er derfor enklere, lettere og vanligvis billigere å bruke det man har enn å begynne med å kjøpe ett brukt objekt og så begynne derfra.

Hehe.. mener du at det ikke ligger mange B21 blokker rundt omkring og slenger? Da skulle du tatt turen opp i garasjen min for da har jeg reine gullgruva

Som du vet er forbrenningskamrene i Volvotoppen ca. 11 mm dype og man kan fint bruke alle toppene med B21 toppakning. Det er altså toppen som begrenser det åpne området rundt ventilene, ikke sylindrene.

Hvis du bruker orginal topp ja med orginale ventiler og vi snakker turbomotor, så er jeg delvis enig med deg. Men til og med her flower det noe dårligere enn om sylinderdia er 96-97mm. Hvis du flowtester en topp med henholdsvis 92 og 97mm ring så vil du se dette. Dessuten så er de fleste trimtopper, og nå snakker jeg sugmotor, planet ganske mye, har større ventildiametere og høye løft, og da må man ha større avstand mellom ventil og sylindervegg.. Til og med på turbo så benytter man ofte større innsugsventil typ 46mm og kamløft 12-13mm og da tar man også ut i toppen helt ut til 96-97mm for å øke flowen. Da blir det jo ganske feil å bruke 92mm borr.. Med mindre man flytter ventilen innover da, hvilket er gankse komplisert..

En B23(0) motor tillater riktignok at man kan trekke topp og toppakning 1,5 mm lenger frem enn originalt, men hvem er det som benytter seg av dette trickset?

Hmm skjønner ikke helt hva du mener her men hvis du mener at man tar ut de 1.5-2mm i toppen ut mot sylinderveggen så er det nettopp dette trikset man benytter seg av for å øke flow inn i sylinderen

Hvis vi snakker 2150 sugemotor på moderat budsjett til konkurrerende motorsport så ja, da brukes alle tricks og da er større borring det rette valget, men til en turbomotor er solide sylindre svært viktig pga det tildels svært høye dreiemomentet man kan hente ut ved hjelp av ladetrykk.

Her snakker jeg selvfølgelig om sugemotor

En B23(0) motor bør ikke borres til mer enn maks 97,2 mm som sugemotor. B21 motorene kan borres til 96 mm og fremdeles brukes som "vanlig" motor og det sier det meste.

Det du sier om kraften på stempelet er selvsagt korrekt, men litt høyere ladetrykk kompenserer LETT for dette.

Man kan gjerne sammenligne med andre motorer også som f.eks dette 5 sylindrede dritet som er blitt så "poppis" av uforståelige grunner.

Rundt 81 mm borring, de strokes til 95 mm og har revva rådeforhold. B21 er jo helt genial på alle måter i forhold, ikke sant? Enig
    mnmnmnmnmn

242 Rallycross bil

Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Antall takk

Standard

Dette har ingenting med bilen/tråden min å gjøre men skriver det her likevell bare til info om noen skulle høre om felger/dekk til salgs.

En kompis har fått frastjålet felgene sine. (Buster83)
    Så om noen har noen kompiser (evt dårlige kompiser) som har vært på raid i natt (30.03.13) og stjålet 4 stk Ocean mk18 med vinterdekk på så vil jeg gjerne vite om det. Felgene satt på bilen.
    Hvis felgene er uskadd så kan det kanskje ordnes uten altfor mye om og men.
    Så hvis noen kjenner dette pakket som ikke skjønner hva andre eiendom er så kan de kontakte meg.
    Meg 95870644
    Eier, Tom Erik: 97136652

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

Det kommer nok en update i tråden hans også tenker jeg. Link her

Volvo 242 - 76 - Lekebil

Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

BCB.no
    Realcar.no

19. Takk buster83 takket for denne posten
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Antall takk

Standard

at ikke folk vet forskjellne på mitt å ditt er jævlig iriterende... lete fram hekksaksa å skrenke inn muligheten deres til å være klåfingra viss dere finner folka...
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)

nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    Antall takk

Standard

Det der er noe dritt. Skulle hatt juling!!
    Så bildet og teksten på facebook og delte videre.

Kurt
    Mine prosjekt - Linker under:
    90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
    88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
    92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd

Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.

Registrerte brukere Jonas Soldal sin avatar
    Medlem siden
    17. juli 2010
    Sted
    Bergen
    Antall takk

Standard

Delt her og. Får håpe de kommer til rette igjen

Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. aug. 2011
    Antall takk

Standard

Bare å fulge med på finn i nærmeste fremtid i nærområdet.

Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Antall takk

Standard

Ny info:
    30.03.13 - 21.00
    Må bare få takket alle som har vært med og delt info.
    Da har felgene kommet tilbake, men uten hjulmuttere og jekk.
    Jeg fikk en telefon (skjult nummer) om at de lå i veikanten ved huset og duden unnskyldte seg og visste ikke hva annet han skulle si.
    Jeg har snakka med eieren (Tom Erik) og han fant felga. Men han savner som sagt muttere og jekk.

Så en oppfordring til han som stjal de:
    Hvis du stikker til eieren (Tom Erik) og sier unnskyld, leverer muttere, jekk, setter på hjula igjen og gjør opp for eventuelle skader skal han ikke levere anmeldelse på tirsdag.

-------------

Org melding:
    30.03.13 - 11:15
    En kompis har fått frastjålet felgene sine.
    Så om noen har noen kompiser (evt dårlige kompiser) som har vært på raid i natt (30.03.13) og stjålet 4 stk Ocean mk18 med vinterdekk på så vil jeg gjerne vite om det. Felgene satt på bilen. Og bilen sto hjemme på gårdsplassen hans i Brumunddal.
    Hvis felgene er uskadd så kan det kanskje ordnes uten altfor mye om og men.
    Så hvis noen kjenner dette pakket som ikke skjønner hva andres eiendom er så kan de kontakte meg eller Tom Erik.
    Meg 95870644
    Eier, Tom Erik: 97136652

Bilde av bilen slik den ble forlatt.

Volvo 242 - 76 - Lekebil

Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

BCB.no
    Realcar.no

25. Takk Ola Moen, Jan-Einar Jenssen, ArneR takket for denne posten
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    Antall takk

Standard

Godt å høre de kom til rette

Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Antall takk

Standard

bra dem kom til rette!

telefon opperatør er faktisk behjelpelige viss det er skjult nr i slike sammenhenger
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)

nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    Antall takk

Standard

Helt utrolig hva noen folk får seg til å gjøre, for et sett felger.

Men flott at de kom til rette igjen ja, får bare håpe skadene blir erstattet også.
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

Registrerte brukere Ksteen2 sin avatar
    Medlem siden
    17. sep. 2012
    Sted
    "Gøpdaln"(Gaupen), Hedmark
    Antall takk

Standard

Evt det
    Jeg kjenner ingen i nærheten som har dreibenk og alu-emne. Det hadde evt gått av å slipt vekk hele tuten og fått tak i ei 3mm aluplate og lagt nytt lite hull som'n sveiste den nye rørstussen i og sveis plata i cooleren, men vi får nå se.
    Skal høre med han som skal sveise. Det er han som har jobben med det jeg bare står å ser på jeg
    Frank på brumunddal metall har emner å plater i hauge vis
    å dagestad dreier billig

Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Antall takk

Standard

Nok en gang et innlegg som ikke angår bilen min men der hvor jeg handler mye av delene mine. BCB

Så hvis noen hører om noe så kan de enten ta kontakt med Roger på BCB eller meg så kan jeg formidle videre.

Facebook-linken til infoen

Skrevet av Roger på BCB:
    Nå er jeg forbannet!! Småligheten når vist ingen grenser! Vi skulle i dag ta inn en Volvo 240 som har ventet på oppussing som sto parkert utenfor vårt verkstedet i Brumunddal. Da oppdager vi at mange deler av bilen er stjålet, alle lister og bakstøtfanger m.m. er borte.Vi regner med å kunne finne igjen hendelsen på et av overvåknings kameraene og ha klare bevis for politiet. Men vi vil gi dere som gjorde dette en mulighet for å unngå anmeldelse og det er at delene blir levert tilbake til oss umiddelbart!! Til de som leser dette og er enig i at dette er utrolig smålig og at slike hendelser må det settes en stopper for!! var snill å del ut denne så flest mulig ser den.

Sist endret av Zeeker; 07/04/13 kl 16:19 Begrunnelse: la til facebook-link

Volvo 242 - 76 - Lekebil

Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

BCB.no
    Realcar.no

Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    Antall takk

Standard

Fy f*** ass.!!
    Håper det ordner seg.

Side 80 av 176 FørstFørst ... 30 70 78 79 80 81 82 90 130 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Girkasse og bakskjermer. Volvo 242
    By 745tic in forum K: 100 / 200 -serien
    Svar: 0
    Siste post: 12/12/14, 22:34
  2. Svar: 5
    Siste post: 13/09/13, 15:35
  3. Zeeker's Volvo 945 -97 mod - 3" eksos, M90 :)
    By Zeeker in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 195
    Siste post: 28/06/13, 05:54
  4. Volvo 242 1980 med B230ft 280 hk.
    By Snooze1992 in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 03/10/12, 12:31
  5. H.Ihle - Volvo 242 -80 B230FT
    By H.Ihle in forum 200 -serien
    Svar: 38
    Siste post: 18/06/12, 20:08

Tagger for denne tråden