hmm, se der jatror det blir saker med air ride!
![]()
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Får håpe det blir supert:-) spent på åssen den blir når jeg får den ned på hjula igjen:-) er vel enten eller vil jeg tro:-)
"Learning By Doing"
Rått, dette skal følges![]()
-2010, Volvo C30 - Bruksbil
-1995, Ford Transit "Martini Racing" - Sommerbrukis
-1974, Massey Ferguson, Perkins 2.5L - Brøyteutstyret
Nå er stikkakslingene min ferdig hos MartinS! Gleder meg til å hente de så jeg kan få bilen ned på hjula igjen:-) noen uker frem i tid nå så kanskje:-) da blir det en bildeupdate da tenker jeg:-) hyggelig at folk følger litt med her:-D
"Learning By Doing"
Tøft ja!
Følger med jeg også![]()
Tiguan Exclusive R 2014
164 '70
03 Berlingo
(X)Touran '07 Exclusive
(X)Audi A4 1.8Ts 99
(X)740 GL 90
Kommer seg nå. Ser for meg at dette blir en Amazon i toppskiktet her til landsSkal bli veldig morro å se den ferdig, tror nesten jeg må komme på inspeksjon etterhvert.
Er luft kitet med nivåregulering? Og hva kosta det?![]()
Nivåregulering? Hmm?! Usikker altså! Hehe:-D har ikke fått kikka så alt for mye på selve styringa enda! Er litt å sette seg inn i tror jeg! Og dårlig med tegninger som fulgte med så blir nok litt prøving å feiling:-)
Hyggelig at du tror den blir det da:-) Er en gooood stund til den er ferdig men sakte men sikkert så kommer det seg:-)
"Learning By Doing"
Da får jeg prøve å somle meg til å oppdatere litt her igjen! Det har skjedd mye her egentlig![]()
Men her er noen bilder av fremgangen i prosjektet
Har fått på hjula igjen og som jeg trodde og visste var det jaggu ikke plass gitt
Så da måtte det kuttes en del og litt til for å få plass!
Da var det blitt litt mer plassDa er det snart mulig for å få prøvd ut air-riden
Her er belgene festet til bakakslen!
Noen bilder av innfestinga til belgene inne i bilen!
Watt-linken er montert! Sånn som den står nå er den på det laveste! Selvfølgelig er det en del sveising som gjenstår, men det må taes når akslingen er av igjen!
Det var det for denne gangen! Og det viste seg at de nedre bærearmene må bygges om litt igjen så da er det på'n igjenn der!
men en del har jo skjedd og det fortsetter stadig å skje ting![]()
"Learning By Doing"
Begynner og dra seg bra sammen nå da!
Volvo fantast?
Hehe. Unneberg du står hos nå eller?![]()
Volvo fantast?
står der jamen hvordan vet du det?kjenner jeg deg?
"Learning By Doing"
Meget spent på denne! Kan jo ikke bli annet enn bra med luft!![]()
Har: 20 Kia e-Soul 64kWh | 10 XC70 2,4D AWD
Hadde: 17 V90 D3 AWD | 08 XC70 D5 AWD | 04 XC70 D5 | 07 XC90 D5 | 04 V70 D5 | 91 940GL 2,3 | 05 S60R | 00 V70 2,5D | 07 XC70 D5 | 06 V70 2,0T | 97 850 T-5 | 86 740GLE | 93 240GL
beundringsvedig arbeid eugen!
Hehe, galskap er rett ord ja!
Dette var tøft. morro å se fortsettelsen
Bård sine:
Volvo 740SE 92mod - Bruksbil
Volvo 245GLT 88mod - Hugget
Volvo 245DL 82mod - 9 seters cab
Volvo 144DL 73mod - Langtids prosjekt
Dette blir tøfft! Sånn luftfjæring er drømmen, men vet ikke om jeg har kunskaper nok til å tørre å begynne med det![]()
Volvo 244 Cruiser "Green Dragon":
http://forum.vccn.no/showthread.php?...A-Green-Dragon
Volvo PV sleeper/race prosjekt:
http://forum.vccn.no/showthread.php?...leeper-gatebil
Jeg har null kunnskap om dette, bare sånn at det er sagt:-) men det krever en del prøving å feiling og stole på seg selv! Pluss noen timer på google:-)Aner ikke åssen detta blir når det er ferdig! Blir spennende egentlig! Men er jo egentlig ikke rakettforskning da! Er mye sunn fornuft som spiller inn her og mye av det sier seg selv! Men vi får se da vettu, hvordan dette blir! Så får vi se om det holder:-D hehe:-)
"Learning By Doing"
Gromt! Den bilen her blir ihvertfall norges grommeste Amazon!!![]()
Nå har det tatt helt av vel:P Morro å følge med på fremgangen.
Fikk du bytta boltene på stikkakslingene dine?