bytte hjulbuer er da ikke store jobben,4-5 timer med å skifte den og 3-4 med sparkling,pussing og lakkering.per side da.men spørs jo åssen den ser ut under da..
bytte hjulbuer er da ikke store jobben,4-5 timer med å skifte den og 3-4 med sparkling,pussing og lakkering.per side da.men spørs jo åssen den ser ut under da..
"iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"
Står i 19 nå![]()
Sikkert fått noen realitetsorienterende kommentarer da.![]()
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
90k for denne var noe drøyt syntes jeg skada bakfanger, høy km og egentlig ikke stort spesielt med denne.
http://www.finn.no/finn/car/used/vie...nkode=38753226
Tåpelig pris. Skikkelig fint å ha skiltet under fangeren også. :-p
Sent from my GT-N7100
Billig gjennom autopassen da?![]()
Har diagnoseutstyr for:
1996-1999 Volvo
1996-2015 Peugeot, Citroen, Toyota
1996-2015 VW, AUDI,SKODA, SEAT
Volvo 850 HUGGES! MYE bra deler!
poenget med skilt faller bort ihvertfall![]()
Hmm.. Er ikke så sikker på om dette er en T5-R gitt... Stygg var den også:
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=38960558
![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
Var jo ingen godbit, men syns heller ikke den hørte hjem her kanskje.
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
Enkelte ganger er forskjellen hårfin.![]()
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
Slikt gjer ein med det som ser ut til å ha vore ein bra orginal 245 turbo med dei rette fargane og utstyret i USA:
3Ee3Ka3F55If5Ke5Meccteeffcab13be91d68.jpg
http://portland.craigslist.org/clc/cto/3509596817.html
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
unødvendig.. org 245turbo er jo ikke akkurat noe som vokser på trær lengre..
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
såg noko shabby ut inni au.men grei å få tilbake i orginal stand viss ein ønsker det.var iallfall billig![]()
nesten så man skulle vurdert det der, hbo 500$
"Fin volvo selges, denne er opprinnelig en 740 som er proffesjonelt ombygd til 960/V90. Motoren er 3,0 liter rekke sekser" - men i vognkortet er den kun godkjent med 2,3 liter.
"Bilen har justerbart senkesett, tonede ruter, 20'' sommerfelger" - Heller ikke nevnt i vognkortet, er jo litt større enn de 14" som sto originalt på den
"Bilen leveres ferdig eu-godkjent" - nå er den bare begjært avskiltet
Spørs om prisen snart går ned, ser ikke helt poenget å betale mer for denne enn en original V90...
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Smaker uansett respektløst... :(
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
En slags moral for en del av oss her kan dermed være at vi bør plukke opp en og annen fin bil før det er for sent. Vi klarer ikke å redde alle.
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L