Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  523
Side 21 av 32 FørstFørst ... 11 19 20 21 22 23 31 ... SisteSiste
Viser resultater 501 til 525 av 785

Tråd: Seriøse og Useriøse selgere/kjøpere

Registrerte brukere Paul H sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rakkestad
    Antall takk

Standard

ThomasRette er første misfornøyde handelen jeg noengang har gjort på vccn,be-4-you,bilforumet.Har blitt endel år på forum nå.
    Samtidig driver jeg egen bedrift og setter kunder i fokus noe jeg ikke får i gjengjeld hos deg!

Værste jeg vet er folk som ikke klarer og levere det som kjøper ønsker!!!!
    Pengene var på konto mandag(overførte på fredag) og du fikk sendt på torsdag etter fristen,alle vet det at da går det en dag ekstra,jeg sa klart ifra at jeg måtte ha dem på lørdag.
    Det var det eneste jeg ba om!
    Du snakker om en deal at du skulle sende på onsdag?javel,pengene var på konto mandag om du kunne hatt forberedt deg bedre slik som alle andre på forumet gjør
    når de selger deler,de skrur av delene når pengene er mottat på konto og dette var på mandag!Du fikk først sendt på torsdag.....

Er dette for mye og be om?

Synd at du måtte ut på forumet og klage på meg hilsen meget misfornøyd kjøper

Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. aug. 2010
    Sted
    Hønefoss
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Paul H Vis post
    ThomasRette er første misfornøyde handelen jeg noengang har gjort på vccn,be-4-you,bilforumet.Har blitt endel år på forum nå.
    Samtidig driver jeg egen bedrift og setter kunder i fokus noe jeg ikke får i gjengjeld hos deg!

Værste jeg vet er folk som ikke klarer og levere det som kjøper ønsker!!!!
    Pengene var på konto mandag(overførte på fredag) og du fikk sendt på torsdag etter fristen,alle vet det at da går det en dag ekstra,jeg sa klart ifra at jeg måtte ha dem på lørdag.
    Det var det eneste jeg ba om!
    Du snakker om en deal at du skulle sende på onsdag?javel,pengene var på konto mandag om du kunne hatt forberedt deg bedre slik som alle andre på forumet gjør
    når de selger deler,de skrur av delene når pengene er mottat på konto og dette var på mandag!Du fikk først sendt på torsdag.....

Er dette for mye og be om?

Synd at du måtte ut på forumet og klage på meg hilsen meget misfornøyd kjøper
    Som jeg har sagt til deg på sms så driver ikke jeg no bedrift og setter kunder i 100% fokus. selger litt gamle volvo deler privat og har ikke dette som jobb 8timer om dagen. Du sa Jeg skulle helst hatt de på lørdag ja men sender du før fristen går det greit. Jeg har ikke snøring på når posten har sine frister og sendet de med en gang jeg kom fra jobb. Du har IKKE forståelse for at uforutsette ting kan skje! Jeg sendte pakken på torsdag som jeg sa! Planen var jo selfølgelig og få gjort det på onsdag men du fikk beskjed om at det ikke skjedde. Har forklart deg hele historien. Men er ikke vits og krangle no mer! Som jeg har sagt til deg så jeg møter opp på døra di i morgen og du får pengene dine tilbake og jeg slangene siden du er så misfornøyd! Så kan du handle av noen andre! ThomasR

3. Takk ovlov86 takket for denne posten
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rakkestad
    Antall takk

Standard

Ja okei jeg som kjøper har gjort feil og beklager at jeg endte opp med og kjøpe deler av deg.
    Dummeste jeg har gjort på lenge.
    Jeg beklager at du fikk pengene mine og håper du beklager at du ikke fikk ræva di i gear før på torsdag kveld.
    Krangler trenger vi ikke og videreføre på et forum som har 10.000 brukere,det har ingen hensikt.Dette er mellom oss.
    Noter meg gjerne som useriøs da du er den eneste som synes dette.
    Nå legger vi denne saken død vis du klarer det?
    Har bedre ting og gjøre enn og bruke mere energi på dette

Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    Antall takk

Standard

Høres ut som en j*** a barnehage full av sippete drittunger....

Hvis kjøper var sååå klar på at han måtte ha det til lørdag, burde selger klart å få sendt til onsdag hvis pengene var på konto på mandagen.

Punktum!!!
    Sist endret av Espen Title; 02/12/12 kl 20:09
    Espen Titlestad, Kongsberg, Tlf: 99114888
    Biler; 94' 945 Turbo , 95 944 LT, 95 965 3.0, 96 964 3.0, 18' XC90 T8 AWD R-design

Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Antall takk

Standard

Er greit nok det hvis det er betingelsen for kjøpet, men en kan ikke snu opp ned på livet for å få sendt noe heller. Men da er det kanskje greit å få frem det før det blir en avtale. Er uansett ingen som hatt intensjoner om å lure noen i det tilfellet her så det er vel ikke så mye å mase om. Bare sørg for å kommuniser klart og tydelig før det handles, så er ikke dette et problem. Jeg vil uansett ikke ha betenkeligheter med å handle med hverken Paul H eller ThomasR pga dette.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

7. Takk Espen Title, Øygard, ThomasR takket for denne posten
    Registrerte brukere TheStig sin avatar
    Medlem siden
    21. april 2012
    Sted
    Meråker
    Antall takk

Standard

Jeg vil rette en stor takk til mik4oj for oljetrykksmåleren jeg kjøpte av han. Det ble litt ekstra venting for min del pga en liten glipp under sendinga sånn at pakken ble sendt i retur og måtte sendes på nytt. Men selger ordnet opp og sendte pakken på nytt, så dette salget ble ingen særlig fortjeneste for selger siden han skulle ha 200kr inkl frakt for måleren, og pakken måtte sendes som norgespakke til 170kr.
    Så jeg kommer til å føre over litt ekstra pga det, rett skal være rett.
    Men all ære til mik4oj for at han strekker seg så langt for å gjøre kjøper fornøyd, enda jeg sa til han at han ikke behøvde å sende pakken på nytt.

-Respekt-
    V70 2,0T 2000 mod.

Registrerte brukere BlåFare sin avatar
    Medlem siden
    24. feb. 2010
    Sted
    Tromsø, Norway, Norway
    Antall takk

Standard

Braathen142 anbefales, seriøs og rask og sende
    Godt fornøyd med nøkkelringen

10. Takk Braathen142 takket for denne posten
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Antall takk

Standard

Paul H og ThomasR:

Dette er første gang jeg har opplevd at noen har blitt ført opp her som useriøs selger pga at en pakke har kommet en uke etter mottatte penger, som var to dager etter det kjøper hadde ønsket.

Synes det er drøyt å kalle folk svindlere og useriøs selger når ting kommer en uke etter pengene er mottatt hos selger. Hvis du bestiller ting på nett fra butikker, pleier det så godt som alltid å ta en uke eller to fra de har mottatt pengene sine

Du har jo fått det du har betalt for, i løpet av en uke, så skjønner virkelig ikke hva problemet er.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. feb. 2010
    Sted
    hjartdal/telemark
    Antall takk

Standard

har bare handle med han en gang å det gikk fint så kan anbefale han.
    Myklevik. handla et R-sport ratt med boss av han, forhåndsbetalte å jeg fikk det en uke etterpå akkuratt i den standen han sa å viste meg på bilde.
    syntes det tok litt tid med frakta men det kan ikke han noe for, ser mange andre her klager over leveringstider.
    Posten gjør feil de å.

Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Antall takk

Standard

pass på å få sporingsseddeln når dere sender med posten. den er alfaomega viss posten roter bort/ ødelegger en pakke å påstår no anna..
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)

nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Paul H og ThomasR:

Dette er første gang jeg har opplevd at noen har blitt ført opp her som useriøs selger pga at en pakke har kommet en uke etter mottatte penger, som var to dager etter det kjøper hadde ønsket.

Synes det er drøyt å kalle folk svindlere og useriøs selger når ting kommer en uke etter pengene er mottatt hos selger. Hvis du bestiller ting på nett fra butikker, pleier det så godt som alltid å ta en uke eller to fra de har mottatt pengene sine

Du har jo fått det du har betalt for, i løpet av en uke, så skjønner virkelig ikke hva problemet er.
    Kunne ikke vært mer enig!
    <-- Link
    Pompel & Pilt

Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rakkestad
    Antall takk

Standard

Må si jeg ble rettere irritert når pakken ikke kom på lørdagen som avtalt, pga lånt løfte bukk osv.
    Skjønner nå at jeg burde nok hentet delene i steden men er ikke alltid like lett pga jobb,familie, osv
    Ville bare ha delene som avtalt.Alt her i verden er planlegging.

Men dere har helt rett,ble dumt hele greiene
    ThomasR er ingen svindler!det er det bare og fraskrive.Innholdet kom på tisdag og var bra pakket inn.

16. Takk Øygard, ThomasR takket for denne posten
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rakkestad
    Antall takk

Standard

Til info for vccn brukere:

Når en sak blir tatt opp her inne så er det kun ofte en side av saken som kommer opp!
    Ikke bli altfor enig bare når første mann skriver klager eller andre ting under forhandlererfaringer.
    Har lest igjennom litt og ser at alle andre er enige og blir negative mot personen det er skrevet om.
    Den personen har faktisk rett til og forklare seg!!!
    Det er alltids to sider av en sak! Husk det.

I rest my case

18. Takk Espen Title, ThomasR, sverre2210 takket for denne posten
    Registrerte brukere Lars R sin avatar
    Medlem siden
    11. juni 2010
    Sted
    Dombås, Oppland
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av joko5 Vis post
    Kjøpt noe deler fra lars-go40tic og Kauto som jeg har fått den siste uken. Begge to sendte raskt og delene ble pakket bra inn Handler gjerne med de flere ganger!
    takker for god omtale
    og om noen skulle gjøre handel med meg i fremtiden, både salg og kjøp, kan jeg informere om at det vil gå like smertefritt

Moderator Børge Vikebø sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordhordland, Norway
    Antall takk

Standard

Kjøpte en snutegrill til 245 min av Volvo-245-

Pakka kom hel frem, jeg er godt fornøyd Tommelommel opp!
    '17 V90 D4
    '18 VW Caravelle T6
    X - '11 V70D3
    X - '03 XC90 2,5T AWD
    '79 245 L
    '18 Adrian Adora 573PT

21. Takk Volvo-245- takket for denne posten
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    Antall takk

Standard

Handlet nettopp av egil og de_icer Det var ikke noe å utsette på delene eller hurtigheten av sending Strålende fornøyd!!!
    Mine kjøretøy:
    - 1984 Volvo 740 Turbo (Prosjekt)
    - 1996 Volvo 960 (Prosjekt)
    - 1979 Volvo 242 (Prosjekt)
    - 2004 BMW E61 (Bruksbil)
    - 2007 Ford Ranger XLT (Trekkbil)

Registrerte brukere R.G sin avatar
    Medlem siden
    08. sep. 2010
    Sted
    alvdal
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Paul H Vis post
    Må si jeg ble rettere irritert når pakken ikke kom på lørdagen som avtalt, pga lånt løfte bukk osv.
    Skjønner nå at jeg burde nok hentet delene i steden men er ikke alltid like lett pga jobb,familie, osv
    Ville bare ha delene som avtalt.Alt her i verden er planlegging.

Men dere har helt rett,ble dumt hele greiene
    ThomasR er ingen svindler!det er det bare og fraskrive.Innholdet kom på tisdag og var bra pakket inn.
    hadde dere tenkt dere litt mere om så hadde dere å skjønt det å att om detta hadde blitt sendt ei uke før, så klarer posten fint å gjøre så pakken ikke kommer fram på 1,5 uke.

sender man en pakke eks på mandags mårran, så er det ikke dermed sagt den er framme på en lørdag. sjøl sender jeg mye og mottar mye pakker så jeg vet åssen posten her i norge fungerer. går jo kjappere å få noe tilsendt fra andre sida av dammen og rett på døra
    1988 760 B6284T
    1988 765 D24TIC
    1985 740 B230ET

24. Takk Njål Nilssen, ovlov86, ThomasR takket for denne posten
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Antall takk

Standard

Handla med Espen Titlestad igjen, fortsatt like fornøyd Anbefales virkelig
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

26. Takk Espen Title takket for denne posten
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. mai 2012
    Antall takk

Standard

Har handlet en 140 fanger av Helgeland på forumet, anbefales fra min side, godt pakket og fort levert!

Registrerte brukere R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Bergen
    Antall takk

Standard Seriøse og Useriøse selgere/kjøpere

Få innført en egen seksjon for tilbakemeldinger på handel..

Enkelt oppsett:
    - kjøp/salg seksjonen
    -- Tilbakemeldinger kjøp\salg
    --- Brukernavn

Hver og en bruker har da ansar selv for å opprette en egen tråd der andre som handler med dem kan legge inn tilbakemeldinger.

Sånn det er nå er det UTROLIG rotete!!! Helt ubrukelig med én tråd der alle skriver.. Greit nok at det går an å søke osv.. Men hvorfor gjøre det sykt uoversiktlig, når det er MYE lettere å holde oversikt med en tråd pr. Bruker?
    Har diagnoseutstyr for:
    1996-1999 Volvo
    1996-2015 Peugeot, Citroen, Toyota
    1996-2015 VW, AUDI,SKODA, SEAT
    Volvo 850 HUGGES! MYE bra deler!

29. Takk HarryVolvo, Espen Title, ovlov86, karoline, Øygard, TheStig takket for denne posten
    Registrerte brukere BlåFare sin avatar
    Medlem siden
    24. feb. 2010
    Sted
    Tromsø, Norway, Norway
    Antall takk

Standard

Slik som du beskriver det, er jo slikt bilstereoforumet.no har det.
    Noe som fungerer meget bra!

Registrerte brukere R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Bergen
    Antall takk

Standard

Er sånn jeg har sett det bli gjort på utallige andre forum også... sånn det er nå er det sånn ca umulig å finne frem... noe som igjen gjør hele denne tråden nesten verdiløs. Da folk stort sett bare gidder å se hva som har skjedd de siste dagene her inne uansett når tråden får et nytt inlegg eller to..
    Forslaget har blitt løftet flere ganger tidligere også, uten at det har skjedd nevneverdig med det. Ser ikke helt hvor vanskelig det skal vere å bruke 1.5 minutt på å opprette underforumet.. Eller i det minste gidde å diskutere det om NOK folk mener det er en god idè..

Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. feb. 2010
    Sted
    Harstad, Troms
    Antall takk

Standard

Når jeg skal handle med noen, søker jeg dem alltid opp her i denne tråden først.. Går jo an å bruke "Søk i denne tråden"-funksjonen da..
    Men er nok lettest slik R-M-I beskriver ja..
    '78 265GL Prosjektet. V8'ern skal ut
    '89 245 - Turbosleden, skal bli sleeper *Solgt* :(
    '87 Chevrolet Van 6.2 V8 Diesel - Festvogn! *Solgt*
    '99 Chevrolet Suburban 5,7L Vortec - Bensindyret/bruksbilen

Moderator Børge Vikebø sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordhordland, Norway
    Antall takk

Standard

Dersom tanken er at undertråden er brukernavn,og så kan alle som har handlet at brukeren legge inn sine erfaringer i den tråden? I såtilfelle støttes den. Legge denne i forslagskassen kanskje?
    '17 V90 D4
    '18 VW Caravelle T6
    X - '11 V70D3
    X - '03 XC90 2,5T AWD
    '79 245 L
    '18 Adrian Adora 573PT

34. Takk Anders Dybvadsskog, Jan-Einar Jenssen takket for denne posten
    Registrerte brukere Anders Dybvadsskog sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Verdal`n
    Antall takk

Standard

Den er ikke dum

Side 21 av 32 FørstFørst ... 11 19 20 21 22 23 31 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. liste seriøse og useriøse kjøpere/selgere
    By metrakit in forum Forslagskassen
    Svar: 44
    Siste post: 17/03/11, 15:13
  2. Annonsere om kjøpere/selgere på forumet?
    By henrik940 in forum Forslagskassen
    Svar: 9
    Siste post: 25/03/10, 00:00

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •