artig å missbruke litt![]()
artig å missbruke litt![]()
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Ser skikkelig morro ut :-D Hva er rekorden din på å skifte stikkaksling da? Hehehe![]()
har ikkje tatt tida :P men rundt 30 minutt går de nok. :P må jo av med lokket og olje og alt dette og :P
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Kan legge fremm nokon planer for vinteren:
Meir sving
ny bakfanger (defekt)
nye baklykter (knust)
rette bakskjerm
+++++++
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Då var forstillinga her
![]()
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Rått!
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
eg vil å ha
![]()
Mine bila.
prosjekttråd: http://forum.vccn.no/showthread.php?...turbo-prosjekt
*Volvo 740 16v turbo prosjekt
*Volvo 960 3.0 24v 1991 mod *volvo 144 1973 mod.
Bare å få skrudd nå
Hvordan blir det med innfestning av krengestaget?
Bruker ikkje stabstag.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Treng ikkje stabstag i drifting. Får ikkje med feste nei.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Morro å se att bilen funker![]()
takktakk
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Hvis du må bruke krengen for å slenge har du alt for lite effekt.
Hvis man kombinerer disse bærearmene med en 960 spindel og en 850 coilover fester man uansett stabstaget i dempern.
Da får man en forstilling som funker.![]()
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
liten oppdatering.
i dag har eg plukket ned heile forstillinga demontert skjermer og kappet vekk litt i innerskjermene for bedre plass til hjula, så tok eg og behandla innerskjermane med bengalakk, kjekkere å skru når ikkje de er seig tectyl der!
Har også sveist igjen tank lokk og dør handtak bak!
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
bilder!![]()
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Kan meddela att BCB blir ein av sponsorene mine i sessongen 2013, så kjem vell ei pakke frå dei ein dag også![]()
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
sveist igjen dørhandtak og tank lokk.. har tettet skjøten med fuge masse nå. så ikkje de skal komme vann eller noko anna dritt inn bak sparkelen.
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Flere som har fådd til en avtale med BcB ja![]()
Alt går vell iboks hos meg iløpet av uka her regner jeg med![]()
Vurdert og ta den lange turen opp til Acr og Mo I Rana til sommern?![]()
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Blir bra dette
Funker knall uten stabstag foran på min 240 med bilstein racing dempera og coilovers, er nesten for understyrt nå som den er om man kjører vanlige gatedekk foran, men med gateslicks eller slicks blir det kjempe greier å kjøre med =)
Da må du vurdere detFør denne ska jeg få med meg live ^^
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Stabstag er nok å anbefalle. Blir ein bil som blir langt betre å kjøra. Stabstaget gjer og bilen langt meir stabil i høg fart, noko du gjerne er interresert i når du slenge bilen ut i 140 km i timen. Kjenner fleire som har prøvd utan, men dei er alltid meir fornøyd når dei har det.
Men dette kjem nok til å bli bra uansett!![]()
Om man vil ha stabstag på dette bærearm kittet har Myranes laget feste til det som passer rett på
Mange svensker og norske kjører uten og det fungerer utmerket![]()
Mine kjøretøy:
- 1984 Volvo 740 Turbo (Prosjekt)
- 1996 Volvo 960 (Prosjekt)
- 1979 Volvo 242 (Prosjekt)
- 2004 BMW E61 (Bruksbil)
- 2007 Ford Ranger XLT (Trekkbil)