Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  69
Side 15 av 29 FørstFørst ... 5 13 14 15 16 17 25 ... SisteSiste
Viser resultater 351 til 375 av 717

Tråd: Voolvoo's 242 turbo evighetsprosjekt. Drar seg framover

  1. #351
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

  2. #352
    Registrerte brukere gull pilen sin avatar
    Medlem siden
    21. mars 2010
    Sted
    Elleville Vesten....
    Innlegg
    3.087
    Antall takk

    Standard

    Har handlet slikt baklokk hos kl racing selv tidligere og det er fantastisk fin utforming på det kontra feks det turbo kongen leverer og det de ville selge meg hos qwt.no, samt mye billigere.. Tror du blir fornøyd med den invisteringen..
    2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
    1993 S2 Avant 2,2 turbo

  3. #353
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Mange takk for Liste og Erfarings komentaren

    Bestilt nå Kom på rett i underkant av 1.800kr :P er ikke allverdens det ihvertfall
    Er posten like treg fra sverige som fra usa ?
    Sist endret av Voolvoo; 02/10/12 kl 21:19
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  4. #354
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gull pilen Vis post
    Har handlet slikt baklokk hos kl racing selv tidligere og det er fantastisk fin utforming på det kontra feks det turbo kongen leverer og det de ville selge meg hos qwt.no, samt mye billigere.. Tror du blir fornøyd med den invisteringen..
    Det eneste KL baklokket mangler er en skillevegg som går fra flens til flens og som hindrer at eksosen fra WG forstyrrer eksosen fra turbinhjulet.
    Slik som dette prinsippet:

  5. #355
    Registrerte brukere gull pilen sin avatar
    Medlem siden
    21. mars 2010
    Sted
    Elleville Vesten....
    Innlegg
    3.087
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Det eneste KL baklokket mangler er en skillevegg som går fra flens til flens og som hindrer at eksosen fra WG forstyrrer eksosen fra turbinhjulet.
    Slik som dette prinsippet:
    Stemmer det, men vil tro det ikke betyr spesielt mye med den pene og store innvendige utformingen som er på det innvendig på normale effekt uttak... Jeg opplevde forbedring bare ved å montere dette baklokket..
    2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
    1993 S2 Avant 2,2 turbo

  6. #356
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Nå ligger jo pakka i tollen.. (jippi) så har den vel snart :P

    edit:
    Synes faktisk netics turboen har blitt slarkete allerede jeg :-/ Og jeg var Nøye med å ha oljetrykk og litt til før oppstart. alltid varmet godt opp før kjøring og kjølt godt ned før stopp Normalt med opp og ned slark så fort? føles ganske lik som den gamle allerede :P
    Sist endret av Voolvoo; 07/10/12 kl 21:50
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  7. #357
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Nå ligger jo pakka i tollen.. (jippi) så har den vel snart :P

    edit:
    Synes faktisk netics turboen har blitt slarkete allerede jeg :-/ Og jeg var Nøye med å ha oljetrykk og litt til før oppstart. alltid varmet godt opp før kjøring og kjølt godt ned før stopp Normalt med opp og ned slark så fort? føles ganske lik som den gamle allerede :P
    Litt opp og ned slark er uunngåelig med en glidelagderturbo.
    Du MÅ respektere at dagens personbilmotoroljer IKKE er designet til glidelagerturboer. Pga miljøkrav er dagens personbilmotoroljer svært svake og moderene turboer har derfor kulelagre. Vanlig personbilsmotorolje er en stor ulempe når man trimmer med glidelagerturbo.
    Du bør derfor bruke "Classic" motorolje, MC-V-twin motorolje, 4T outboardmotorolje og evt. snøscootermotorolje.

    Du må uansett være sikker på at du ikke overspooler turboen din pga lekkasjer i trykksystemet ditt. Da raser den fort. Sjekk dette.
    Sist endret av Batland; 08/10/12 kl 11:24

  8. #358
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Da vet vi det
    Fått delene i dag.. selvfølgelig moms og fortollingsgebyr (neste gang henter jeg i strømstad)
    Synes kvaliteten virker dårlig på WG huset men :P Og actuatorstaget passer ikke engang på wg huset.. mye slark jaaa, men det ordnes nok ganske enkelt
    Lekkasjer fikses samtidig med montering av nye deler :P Må kjøpe en liten bit med 3'' rør og
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  9. #359
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Synes kvaliteten virker dårlig på WG huset men :P Og actuatorstaget passer ikke engang på wg huset.. mye slark jaaa, men det ordnes nok ganske enkelt
    Lekkasjer fikses samtidig med montering av nye deler :P Må kjøpe en liten bit med 3'' rør og
    Man får vanligvis det man betaler for og KL er nok en "kinamann".
    Alternativet koster kr. 1700,- http://www.atpturbo.com/mm5/merchant...egory_Code=WGT

  10. #360
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    sålenge jeg får det tett så er det sikkert helt ok Men vet du om noen sted de selger sånn metallpakning man klippe til selv? sånn som sitter fra toppen til eksos-manifolden
    Lage en liten hylse på stanga til Actuatoren

    Kjøpt inn sveiseapparat i dag og, så da har vi vårt eget
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  11. #361
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    sålenge jeg får det tett så er det sikkert helt ok Men vet du om noen sted de selger sånn metallpakning man klippe til selv? sånn som sitter fra toppen til eksos-manifolden
    Lage en liten hylse på stanga til Actuatoren

    Kjøpt inn sveiseapparat i dag og, så da har vi vårt eget
    Anser dette som tvilsomme saker forbeholdt skrøpelige grenrør og annen dritt.
    Anbefaler at du vurderer å kjøre Volvo original her.

    Flott. Da er det bare å stå på.

  12. #362
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Da har det skjedd ting

    Sveiset om DP så den passet (noe som jeg synes var et lite helvette)
    Det som er bra er at det er tett ihvertfall

    Montert Wg hus, actuator og den justerbare pysventilen (tett og fint det og)
    Tok en prøvetur hvor den ladet så mye som 1bar. Fy jeg ble overaska :-D Flytter seg godt! null fusk, så den får ihverfall ikke for lite suppe heller for mye..
    Men uansett.... DEILIG å høre turboen jobbe og kjenne draget!
    Men er det normalt at kondensen liksom aldri forsvinner? ryker hvitt før jeg kjører. og det samme igjen om bilen har stått rundt 2 timer :P
    kan jo legge til: bilen står hele tia , men innendørs..

    Sveisen er ikke av peneste sort (MIG) men det holder mål



    Motor rom. begynner å se ok ut


    Lille hoppetussemaskin der tok visst faen fyr når vi prøvde å dra den i gang... Dere hadde ledd dere ihjel av oss der.. scenario


    Det lille rotehjørnet :P
    Sist endret av Voolvoo; 22/10/12 kl 21:24
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  13. #363
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Da har det skjedd ting

    Sveiset om DP så den passet (noe som jeg synes var et lite helvette)
    Det som er bra er at det er tett ihvertfall

    Montert Wg hus, actuator og den justerbare pysventilen (tett og fint det og)
    Tok en prøvetur hvor den ladet så mye som 1bar. Fy jeg ble overaska :-D Flytter seg godt! null fusk, så den får ihverfall ikke for lite suppe heller for mye..
    Men uansett.... DEILIG å høre turboen jobbe og kjenne draget!
    Men er det normalt at kondensen liksom aldri forsvinner? ryker hvitt før jeg kjører. og det samme igjen om bilen har stått rundt 2 timer :P
    kan jo legge til: bilen står hele tia , men innendørs..
    Se her ja!
    Mer enn allminnelig gode resultater krever mer enn allminnelig god innsats, og vel så det. Nå er det iallefall ingen som kan berettiget kan kritisere noe der.

    Hehe, det er rart med akkurat det der. Hvor bra 1,0 BAR ladetrykk med korrekt tenning funker. Du er nesten i mål nå. Rundt 1,25 BAR i peak og så 1,1 BAR på 6000 o/min er målet i første omgang.
    I forhold til drivstoff og AFR så må du nok jobbe mer med forgassernålen. Denne gjør samme jobben som ett chip til en EFI motor og begge deler må være riktig til oppsettet.

    Du får følge nøye med på kjølevannet og se til at du ikke mister noe og må etterfylle. Hvis motoren ikke bruker vann da er ikke hvit eksosrøyk noe du skal bry deg så veldig med.
    Når man kjører E85 så røyker det også mye.
    Sist endret av Batland; 23/10/12 kl 11:43

  14. #364
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Ja må følge nøye med på vannet, har en liten tanke på det :P Men var sånn med gamle motoren også. jeg lurer på om det kan være at siden bilen sto ute fram til august så har fuktigheten lagt seg godt til rette.. :P

    Er helt ''vått'' i WG huset med kondens. kjente det når vi testa om det var lekkasjer mellom DP og Wg-hus eller ikke..


    Foresten; Jeg ble jævlig uvel på lørdags kvelden.. Sveisa inne uten spesielt god ventilasjon. følte at jeg måtte sette meg å sove. men jeg gikk ut og pusta og pesa en stund istedet...var rett å slett litt redd :P var litt sånn typ ''fyllesjuk'' på søndagen.. kan det ha vært farlig nære tro?
    Sist endret av Voolvoo; 23/10/12 kl 22:26
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  15. #365
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Ja må følge nøye med på vannet, har en liten tanke på det :P Men var sånn med gamle motoren også. jeg lurer på om det kan være at siden bilen sto ute fram til august så har fuktigheten lagt seg godt til rette.. :P
    Er helt ''vått'' i WG huset med kondens. kjente det når vi testa om det var lekkasjer mellom DP og Wg-hus eller ikke..
    Synes ikke du skal bekymre deg noe særlig for dette. Bare følg med på nivået på kjølevannet.
    Foresten; Jeg ble jævlig uvel på lørdags kvelden.. Sveisa inne uten spesielt god ventilasjon. følte at jeg måtte sette meg å sove. men jeg gikk ut og pusta og pesa en stund istedet...var rett å slett litt redd :P var litt sånn typ ''fyllesjuk'' på søndagen.. kan det ha vært farlig nære tro?
    Det er slik man lærer betydningen av HMS.

  16. #366
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Må skaffe en form for avsug... :P

    Vil foresten den måleren her være brukbar sammen med en orginal f lambdasonde?
    http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bi...damaler-32257/
    Sist endret av Voolvoo; 24/10/12 kl 16:37
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  17. #367
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Må skaffe en form for avsug... :P

    Vil foresten den måleren her være brukbar sammen med en orginal f lambdasonde?
    http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bi...damaler-32257/
    Det må du.

    Jeg er én av stadig færre som fremdeles har tro på smalbandslambda og smalbandslambdameter så prinsippet her er det ikke noe galt med.
    Biltema sitt autogauge meter derimot, det har jeg ikke erfaring med.

  18. #368
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Gjett om jeg skal.. :P

    Har kjøpt det inn idag, sammen med eksosbandasje til DP og en ny sikringsholder til bensinpumpa. er noe merkelig med at releene henger seg når motoren er i gang. kan skru av tenninga og ta ut nøkkelen.. motoren går da fortsatt like pent.. drittlei det tullet med biltema releer!!!!! :@
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  19. #369
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Sveisa inn mutter til lambda og monterte dette i går kobla begge de hvite varme-element ledningene til + (stemmer det?)
    Og svart til signal.

    Måleren ser ut til å fungere. kjørte gasseren uten olje og motoren gikk på rich(midt på rich). nærmet seg optimal under ladetrykk
    men så fylte jeg 10/40 olje på gasser. da føk den rett på lean ved ladetrykk og full fusk (hjalp ikke med choke)... rich på tomgang. (midt på rich)
    Skjønner fortsatt ikke hvilken skrue jeg skal skru på for å justere? :P
    nåla er så å si uslipt og flytta bittelitt ned, men jeg kan fortsatt starte den uten choke ( hva skjer ?).
    Kan det være at gassern rett å slett er rar?
    Choke wire bl lagt opp i går, fordi jeg vil ha det som det skal være :P
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  20. #370
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Sveisa inn mutter til lambda og monterte dette i går kobla begge de hvite varme-element ledningene til + (stemmer det?)
    Og svart til signal.

    Måleren ser ut til å fungere. kjørte gasseren uten olje og motoren gikk på rich(midt på rich). nærmet seg optimal under ladetrykk
    men så fylte jeg 10/40 olje på gasser. da føk den rett på lean ved ladetrykk og full fusk (hjalp ikke med choke)... rich på tomgang. (midt på rich)
    Skjønner fortsatt ikke hvilken skrue jeg skal skru på for å justere? :P
    nåla er så å si uslipt og flytta bittelitt ned, men jeg kan fortsatt starte den uten choke ( hva skjer ?).
    Kan det være at gassern rett å slett er rar?
    Choke wire bl lagt opp i går, fordi jeg vil ha det som det skal være :P
    Svart til signal er rett, men den ene hvite skal til + og den andre hvite skal jordes. De hvite ledningene brukes til å varme opp lambdasonden.

    Når motoren starter uten choke når den er kald og samtidig går rich til vanlig så må nålen justeres. Enten må du justere nålen litt lenger ut av stempelet eller så må du justere dysen litt lenger opp.
    Når lambdameteret viser optimal ved fullt ladetrykk så avslører dette at nålen er for tykk og må slipes tynnere ute på enden. Når du har fullt ladetrykk så MÅ lambdametert vise rich.
    Forgasseren er ikke rar. Den har imidlertid ikke korrekt slipt nål og er ikke korrekt justert enda. Det er nå utfordringen med mapping / utvikling av nålen begynner.

    Når du fyller forgasserolje så går motoren enda mer rich, men hvis den går så rich at den begynner å fuske så gjør fuskingen at lambdameteret viser lean selv når motoren egentlig går rich.
    Sist endret av Batland; 28/10/12 kl 17:29

  21. #371
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Ja, da er det bare å justere litt på dysa og slipe bittelitt nederst på nåla
    Får koble lambdaen korrekt og.. hehe :P

    Takk for svar Kommer sikkert mer spørsmål med tiden
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  22. #372
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    her vil det skje lite framover. hjelper en kompis med rustsveising av '69 volvo 144. noe som ser ut til å ta litt tid :P
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  23. #373
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    her vil det skje lite framover. hjelper en kompis med rustsveising av '69 volvo 144. noe som ser ut til å ta litt tid :P
    Kjekt at du gidder å holde oss oppdater uansett.

  24. #374
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    ja faen.. må jo det :P

    Skjer jo egentlig lite med bilen uansett mtp at verksted ligger 3mil hjemmefra:P Rundt juletider er det vel muligheter.. kommer an på hvor forferdlig mye mer rust vi vil finne på 140'n.. er sånn når bilen har blitt ''restaurert'' med stålplate på utsidenav den gamle rustne. ellers har vi funnet masse hull som var tetta med sikaflex, sparkel osv.. :P

    Men bilen som denne tråden tilhører er nermest rustfri bakluka skal skiftes eller evt sveises opp
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  25. #375
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    15 sider med mykje interesant lesestoff i vintermørket!
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

Side 15 av 29 FørstFørst ... 5 13 14 15 16 17 25 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. thomasskavnes: Volvo 242 UR 30000 (Evighetsprosjekt)
    By thomasskavnes in forum 200 -serien
    Svar: 8
    Siste post: 24/04/12, 12:29
  2. V70 går ikke framover
    By JIMBO in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 5
    Siste post: 11/09/11, 20:10
  3. 940 turbo : Bensin kutt når den drar tungt ?
    By gasgasboy in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 10
    Siste post: 18/10/10, 17:29

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •