Tenkte ikke over treff denne gangen jeg... begynner å bli litt slurvete tror jeg![]()
Tenkte ikke over treff denne gangen jeg... begynner å bli litt slurvete tror jeg![]()
Må få opp nye datoen på overskriften...
-V70 2.5D 1999mod.
-Volvo V70R AWD 05mod. <---- Trykke på!Solgt
-Volvo PV 1960mod Prosjekt! <---- Trykke på!
-XC70 D5 AWD Manuel 2005 mod <---- Trykke på! Solgt
-Volvo V70 2005mod 2,0T<----Trykke på!Solgt..!
Ny dato er lagt til, og her er link til facebookarrangementet også slik at dere kan dele det videre til venner dere har der som har volvo men som enda ikke har surret seg inn på dette flotte forumet!
https://www.facebook.com/events/4559...5910111120189/
Nå når vi begynner å komme til høsten, skal vi lage oss noen litt mere sosiale arrangementer i klubbregi, type bowling eller noe annet kjekt?
Gjerne kom med forslag, så man kan begynne å rulle noen baller!
Kunne godt tatt treffet på peppes eller dolly feks nå når temperatur og vær gjerne ikke er med oss lengre..
2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
1993 S2 Avant 2,2 turbo
Det blir man LETT med på![]()
Ensom V70 Turbo
Høres ikke dumt utBlir gjerne lettere å bli kjent med alle de medsammensvorne her på vccn også
![]()
2. sep var eg på volvo treffet i åsane. vi var 6 volvoer fra sotra og innover, koffor er volvo treffet i åsane når stort sett alle kommer fra sotra å bergensområde ?
trur ikkje åsane var midtpuktet av de som kommer på volvotreffene.
Geografi! Mange fea nordhordland, arna osv. Åsane er relativt mitt i et område hvor vi får stå i fred.
Alternativet er sentrum, men der er det jo ingen steder å stå uten å måtte betale / får stå i fred.
2003 Volvo V70 D5 163hk, 1990 Volvo 740, 1994 Volvo 940
X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]
går det ikkje ann å pakere på arenum då, eller i nærheten der ?
At det nesten bare var folk fra sotra på dette treffet var nok bare helt tilfeldig. Veldig mange av de som pleier å møte som ikke kunne stille.
Å treffet på IKEA har fungert kjempebra til nå. Syns det er dumt om treffet skal flyttest rundtom slik at ingen vet når og hvor de skal møte.
Vi har jo også stemt på lokasjon, å flytte plass nå blir bare for dumt!
Da vil jeg legge til at flere av de som stemte på å ha det i åsane(uten å nevne navn) knapt har vist seg på et eneste treff... Hvis flere føler de hjelper å flytte treffet til arenum for oppmøtets del kan vi stemme over igjen, men om folk stemmer og får viljen sin er min mening at man MÅ!!! Møte på de aller fleste treffene..
1993 S2 Avant 2,2 turbo
heilt enig med gull pila her ! =) å stemme om igjen hadde ikkje vert dumt altså =) blir det åsane så er d ikkje nokke å gjøre med! men blir det arenum må det bli det samme bare en ny plass å stå =)
da nærmer vi oss treffdato igjen, er folk forberedt/klar for det?? kan gjerne ta diskusjonen der om vi ska finne på noe når kong vinter melder sin ankomst(dolly, peppes, etc)
1993 S2 Avant 2,2 turbo
-V70 2.5D 1999mod.
-Volvo V70R AWD 05mod. <---- Trykke på!Solgt
-Volvo PV 1960mod Prosjekt! <---- Trykke på!
-XC70 D5 AWD Manuel 2005 mod <---- Trykke på! Solgt
-Volvo V70 2005mod 2,0T<----Trykke på!Solgt..!
Blir vel enten 245 eller v70 nå daNå går iallefall bilen
![]()
Stiller vel i 745'en jegførste treff med Volvo
endelig
![]()
håpe eg har muligheten denne gangen.... lenge sia sist no..
-75 242 på vent...
-77 244 bruk/vinter bil
-93 245 skrense bil
-08 XC70 kåne bil
Stiller på søndag om det er ok vær![]()