For å si det rett ut så går den dårligere enn en b230f som faktisk går dårligere enn den skal :P
En positiv ting er at den ikke ''poffer''
Ladetrykksmåleren er kobla på trykkboksen, er vel sånn det skal være?viser da ca 0,4-0,5bar hvis den er koblet sammen med vacuum til f.eks dumpventilen så viser ikke måleren trykk i det heletatt, om det viser noe er det kun minus. skulle vel tru at den skulle målt der og? er jo trykk der til man slipper gassen?
trykksystem som i IC, dumpventil, trykkboks og slanger ? Det har jeg ikke gjort, virker som trykket kommer til trykkboksen, men ikke lenger (effektmessig)
blir ikke klok på det turbo greiene :P
Åssen gjøre en test med tenninga mente du? ta en kjøretur liksom? :P
Det er 10w/40 olje på gassern. Nåla blir vanskelig å få slipt når ikke jeg får ladetrykket, men virker ikke som den får for lite bensin.
Pluggfargen er foresten som i følge haynes ''normal'' kan ta bilde neste gang.
åpen for å prøve det meste :P