Hei å hå.
Da fikk jeg skrudd litt igjen. Og må bare takke Mr. Nilsen for hjelp og lån av bukk Priceless å få

Det er nok bare jeg som har kødda til Som vanlig. Og for de som leser prosjekttråden på 242'n er vel dere vant til at jeg fucker opp ting for meg sjøl.
De 2 ledningene jeg trodde var til ryggelys og som kom fra kassa er slettes ikke ryggelys. Det er sikkert til en solonoid som sitter på venstre side av kassa.
Og de 2 resterende ledningene som jeg hadde klipt av og tapet kjempefint og lagt nede i midtkonsolen var ryggelys
Så da var det bare å lodde på kontakt på den ledningen og koble seg innpå ledningene som kommer fra ryggelysbryteren på M90'n. Da ble det ryggelys.

Har også fått justert pedalen litt i dag.
Fikk ikke gjort det jeg tenkte med pedalen da den er laget i plastikk.
Så ta tok jeg ut pinnen på slavesylinderen som ligger inntil stempelet og trykket på clutch-armen som stikker ut av kassa.
Kappa denne og forlenga den med 3 mm (kunne kanskje tatt et par til)
Dette gjorde at pedalen "løfta" seg kanskje 2-3 cm fra gulvet.
Fikk lufta cltucehn og testet den.
MYE bedre å kjøre med

Det siste jeg gjorde i dag var å kappe nedre delen av girstanga som jeg sveiste på.
Jeg klarte å skjøte den for mye.
Før var avstanden mellom hullene (center til center) 3 cm. Det var ikke rart den var litt kort å gire med :/
Nå kappet jeg vekk 1 cm. Så ny avstand er da 2 cm. (center til center)
Og om jeg må si det selv så ble den helt nydelig å gire med