Sitat Opprinnelig postet av Kalsn Vis post
Hvorfor ikke fikse den da? Fiksa m90n til rødblokka mi på noen timer, er langt fra så avansert som d høres ut som, skal ha en guide her en plass også! hvordan gir btw?
Hvordan fikset du den da? Tar gjerne i mot en link til guide

Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
Ah, detta blir konge! Blir det justerbar rattstamme :P ?
Takk for det! Rattstammen blir fastsveiset når jeg er sikker på at det er akkurat slik jeg vil ha den

Sitat Opprinnelig postet av oppeez Vis post
Jeg har en Getrag 262CR kasse til salgs. Men der må du smi og bygge litt da, men tenkte hvis du var interessert, til å bygge om en annen gang kanskje. Skuddsikre og tettstega kasser fra E30 M3. Er vel "legendariske"
Hørtes ikke billig ut, ca pris ? Hva som må bygges om da tror du?

Sitat Opprinnelig postet av SirKim Vis post
8 lapper er for mye for en m90 uansett 6000 er normalpris på de til hvitblokk som er kjørt lite, god stand å som alt følger med på for 8000 kan du heller legge på et par tusn til å få deg en getrag istede
Syns det var litt dyrt jeg også ja, men finner jo ingen andre akkurat når jeg trenger selvfølgelig.. :( Skulle fått tak i ei billig ei, eller fått fikset den jeg har. Så jeg får prøvd bilen på rudskogen !

Sitat Opprinnelig postet av volvobrage Vis post
Bakaxel.se selger ferdig omsveist 6 trinns zf for 8?00 sek og!
Var innpå bakaxel.se men fant ikke noe jeg.. Er det sånn at man må ta kontakt å spørre hva de har på lager eller ?

Tar gjerne imot linker til annonser med aktuelle girkasser, begynner å haste litt. Og føler jeg har lett overalt snart..

Ringte huggere i Trondheim og i Ålesund idag, ingen som hadde m90 kasse..