Motivasjonen kom helt plutselig litt før dag.
Jeg freste nedpå BCB og kjøpte ny pumpe i dag.
Også reiste jeg i verkstedet for å laste av 242'n og pakke ut av bilen.
Mr. Nilsen stakk innom, også sto vi å jugde litt, også sier jeg at det hadde jo vært morro å satt på ny vannpumpe og radiator.. Bare for å prøve.
Også stikker Nilsen inn å henter verktøy og begynner å skru
Så var det bare å henge i stroppen sjøl, så jeg stikker jeg i brutter'n sin 242 og rapper radiatoren slik at vi får prøvd den.
Var på tema'n å kjøpte mere frostveske (konsentrat) og kjøpte samtidig radiatorrens og helte på dette.
Skuffelsen var vel ikke stor da vi fant ut at den over snittet varm og ikke funka. Men hadde jo ett lite håp.
Stakk i verkstedet igjen og tok ut termostaten.
Vi tappa den for vann og helte på ny runde med rens og kjørte en runde.
Den ble fortsatt shitvarm.
Da var det bare å kjøre bilen inn og sjekke om det var ett slipesett i hylla. Det var det. Og da begynte vi å skru for å ta av toppen
Toppakningen var ikke helt best. Den var rett og slett litt sliten mellom 4'ern og vannkanalen mot innsuget.
Så da blir det klemme på en ny en i mårra og prøve igjen.
Og sånn står bilen nå. Klokka ble litt mye, også skal jeg prøve å holde "normal" døgnrytme i ferien, hehe.
Så blir det å fikse småting i mårra som ny bandasje blant annet. Bruker litt lenger tid enn jeg tenkte (tenkte bare å sette den sammen igjen) Men da blir grenrøret og DP'n happy igjen.
Det er bare å takke Mr. Nilsen for i dag![]()
Så da håper jeg på samme motivasjonsboost i mårra å
Også får jeg håpe på vi får skrudd sammen bilen i mårra å sjekka om det er pakningen som gjorde alt.
Nå blir det ratt kjøring til helgaDa må jeg få brent av noen dekk som plaster på såret for at jeg ikke fikk kjørt altfor mye på Rudskogen.
Nilsen i gang med å bytte pumpe.
242'n til brutter'n
Nilsen i gang
Sånn ser det ut der nedi
Pakningen er litt lei seg her ser det ut som
![]()