takk for alle komentarer!
trur detta kommer til og bli helt greit.....
gleder meg sykt mye til bremsing i værtfall
og for håpentlig vis får jeg en sesong med litt mer kjøring enn med suge motoren![]()
takk for alle komentarer!
trur detta kommer til og bli helt greit.....
gleder meg sykt mye til bremsing i værtfall
og for håpentlig vis får jeg en sesong med litt mer kjøring enn med suge motoren![]()
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
det blir det nok! håper på mer kjøring enn tidligere selv!![]()
Blir bra! Gleder meg til å se den i aksjon! Når satser du på å ha den kjørbar?![]()
har et bittelite håp om og rekke gatebil i mai..
eller så blir den klar tidlig juni i værtfall.. er jo ikke så mye igjen stort sett bare sprutet og bensin slanger![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
hadde vært morro og kjørt litt twin i år da, hvis håndbrekket mitt funker og du ikke mister servopumpa! haha![]()
hehe ja det var det da! hehe blei skummelt ei stønn der da
men må vell gå ann og få til det skulle en tru...
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Åssen går det her ? Byner å få dårlig tid, neeei ? :-)
blir ikke noe gatebil i mai pratet med crister på PBC for en stund siden og han hadde ikke tid til og bremse før i juni..
også står det igjen mye sånn små piss som tar mye tid.men er jo i verkstedet så mye jeg kan så plutselig er det klart for oppstart har jo lagt opp sprutet og laga ferdig dashen så begynner jo og ligne litt
og du jonas er du klar til våler?
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
da syns jeg du kan mappe den på tur til meg en dag!skal drive i verkstedet hele lørdag til helga igjen veit jeg. da kan du ta deg en tur syns jeg.....![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
har fått gjort litt med bilen i det siste. så får vell prøve og få lagt ut litt bilder snarthar lagt opp sprutet og gjort om innsuget så det passer til motoren det hadde flens til suge motoren og den var ikke lik som til turbo.har fått ferdig dash mengler bare noen målere og fått lagt alu plater i gulvet i stedet for gulv matter.
koblet opp el servoen med slanger og koblinger gjort ferdig bensin systemet i bagasjen.koblet opp og montert olje kjølera.
har også fått sveiset om grenrøret så jeg fikk på den eksterne WG min og laget ferdig DP.så i morgen skal jeg montere gir kasse og lage feste til den + litt annet små snacks så begynner virkelig og nærme seg noe her nå
har også laget side facebook som heter Skogen Performance der vi er en venne gjeng som bygger biler og skal kjøre på gatebil og div annet.er et par kule prosjekter i venne gjengen nå så blir extra moro til neste år når alle er klare... kan jo nevne noen. bilen til haugen 940 med m50,en kompis bygger 242 med 16v ca600hk, 242 med viper v10, bmw e30 m-tech 2 med s50 b32, og bilen min som dere leser om her +noen flereså er bare og gå inn og like!!!
![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
er ei stønn siden jeg har lagt ut no bilder her så får vell legge ut litt bildr av det som er gjort...
blei litt mer sving etter jeg fikk sveiset om spindlene foran
![]()
Sist endret av Moseby Racing; 12/06/12 kl 21:05
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Håhåhå, detta her blir RÅTT!!Gleder meg til og sjå denna med blårøyken utav hjulhusa
Kor stor er intercooleren din?
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Dæven! Detta er rått, gleder meg til å se denna på banen![]()
Bmw e34 520i
Volvo 760 Cruise bil.
Volvo 240 Turbo! - Solgt
Volvo amazon 70m Prosjekt!
Bmw e34 535i - Solgt ,Bmw e30 turbo banebil - solgt
ja nå må du snart oppdatere litt mariushva skjer om dagen? og hvordan tror du det går med gatebil juli?`
![]()
Helt rått! Gleder meg til å se mer![]()
Smatt! Smatt! Liker! =)
Har også litt lyst å se hvor mye hjula stikker ut om du øker sporvidda max med bærearmene foran, går å venter på mine og er spent på om man trenger noe bredding om man skal ha dem max ut :P
Gjorde du som jeg sa med forstillinga eller Marius? Må se å få den ferdig nå, gleder meg til å haike en runde på skauen![]()
ja gjør litt på bilen når jeg har tid men må oppdatere det meste av el i huset og bygge gjerde rundt hele tomta så jentungen får vært ute..så volvo`n er satt litt på vent.så gjør det som ikke koster pengermen skal nok få prøve kjørt snart...
ja magnus må vell prøve og få til det. blir moro og se hvordan det funker..gjorde som du sa ja. så skal bli moro og se hvor sidelengs jeg kan ligge nå![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Blir gromt! :P skulle kjørt åpen wastegatetøff lyd.. stå på videre! rekker rudskogen ell?
Hold Stumt !!
rekker nok ikke juli treffet.. men september satser jeg på og ha den klar vist det ikke dukker opp noe uventet!
syne det blir finere lyd uten skrimer pipe liker den dype 2jz lyden så skal gjøre alt jeg kan for og få den![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com