Hehe, håper du liker det som kjem framover ogSnart skal eg hente motoren
Nåken bilder av ekspansjonstanken til FrigstadNo er det berre og håpe på at den passer!!
Var mykje styr på slutten, vanskelig og lage ting når ein ikkje har ein bil og teste i..Men Samuel steppa inn og hjalp meg og merke opp kor festa til tanken skulle stå!
Her er det merka opp, nøyaktig og godt synlig
Punkta den deretter på og prøvde kikke litt på vinkelen på dempartårnet i 940en min..Har ikkje den samme braketten som 740 så fekk ikkje testa den på..Ferdig sveist her
![]()








Var mykje styr på slutten, vanskelig og lage ting når ein ikkje har ein bil og teste i..Men Samuel steppa inn og hjalp meg og merke opp kor festa til tanken skulle stå!


Svar med sitat













Tenkte borre opp så stort at eg får inni ei 19mm pipe med litt klaring
Men i morra blir det gjort litt meir håper eg




Tenkte ikkje over at her er den store enden bak mens på 960 røret er det fram




