Så fikk man montert ny frontrute og resten av rutene på bilen og montert intercooler/radiator før man tok påske![]()
God Påske =)
![]()
Så fikk man montert ny frontrute og resten av rutene på bilen og montert intercooler/radiator før man tok påske![]()
God Påske =)
![]()
utrulig myke linjer med så matt farge blir morsomt og se med senk og felger:P,men dei hakkene og ''ugjemnhetene'' på bakparten var jo litt synd..men regner med redskapen skal brukes så er vell ikke så farlig:P
Hehe. Skal brukes ja
Men kommer til å sparkle ujevnhetene på bakplata og lakke den sort slik at det sorte følger bagasjelokket ned bakplata til knekken nede på plata om du skjønner :P
Thanks
Nu når æ sitt her og slappa av kommer jeg på at jeg har glemt en litt vesentlig ting :/
Taktrekket. hehe.....
Men går muligens å få det inn uten stoler i bilen? Noen som har prøvd på det? :P
Hehe..
Du kan jo prøve inn døra men tviler på at det går. Bare ikke knekk dethehe
Tror du faktisk må ut med bakruta igjen :/
Men det er jo fort gjort![]()
VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil
Volvo 242 - 76 - Lekebil
Videos:
Peite @ facebook
Peite @ youtube
simpel engineering is easy to maintain, and it works
BCB.no
Realcar.no
Hehe det var det :P
Joda er ikke det verste å plukke ut![]()
synest og huske at på 242 uten stoler skal du klare og få de inn men utrulig lett og ødelegge trekket..
Har ikkje lest igjennom heile tråden, men må sei det virkar tøft det eg har sett![]()
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Morsomt å høre =)
Blir bra dette ! =) Få sammen bilen og kom deg nedover på sommertreff til sommeren !![]()
Må bare spørre om lakk koden jeg, skal ha den fargen på min banebil etterhvært![]()
Denne bilen kommer til å ha helt egen sjarm
Du må bærre fortsett med det gode arbeide bakterius![]()
Digger som sagt denne bilen
Er veldig spent på hvordan det blir med baklyktene![]()
wooow, nice, må skrive litt her så jeg får tråden opp på "abonnement" tråden min, liker stilen her, er du inspirert av denne http://www.garaget.org/?car=212221 den er i allefall jævlig rå, å ikke så ulik med matt grønn!
keep up the good work!
Liten update igjen
Vurderer nesten beholde org. blinkglass foran, tror kanskje det kan passe bedre til stilen jeg kjører?
Så kom en kompis innom, så satte vi i gang med å lage ledningsnettet til MS =)
Kabler er ferdig i strømpe i motorrommet mangler bare kutte ned noen ender og sette på kontakter =)
![]()
blir feit denna når du får på coiloverne og felgerliker baklyktene
![]()
Thanks =)
Gleder meg veldig til å få på understellet
Håper å finne meg noen bredda stål felger eller no slikt til "stance" felger til en kurant penge![]()
bredda stål vil nok kle denne noe hinsides!![]()
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Behold de gule blinka du, synes jeg![]()
Denne tror jeg blir knall!