Det er jeg helt enig i og da synes jeg i og for seg at saken er tilstrekkelig belyst.
Dere har brukt argumenter som:
Høy komp gir lavere eksostemp.
Høy komp. gir finere kurve.
Høy komp. trenger ikke høy oktan hvis baktrykket er lavt.
Det er i praksis intet problem å kjøre bensin på en E85 motor.
Trykkpulser tilfører mye positivt når de er korrekt utregnet.
18:1 i komp. og 1,4 BAR ladetrykk er ingen dårlig løsning når man kjører E85.
Drivstofforbruket reduseres dramatisk når kan bygger høykomp.
Samt:" For ikke å snakke om at motoren blir mere responsiv OG får bedre bunndrag og tidligere spool up. Om ikke det gir bedre kjørbarhet og finere moment- og effektkurve så vet ikke jeg..."
Utviklingen har altså gjort lavkomp. gammeldags og helt unødvendig.
Dette er spennende anbefalinger, så: "Ok, det er flott det. Det er sånn so ungdomen lika"
