Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: slyngdiff 1041

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. des. 2009
    Sted
    elverum
    Innlegg
    141
    Antall takk

    Standard slyngdiff 1041

    hva skjer vist jeg gir f i å lette slynga, bare sveiser fast den?? noen som har prøvd det? eller noen annen måte å låse den på så den ikke kobler ut i hastighet?
    emil øvergård

    95 940 sedan
    95 940 stasjonsvogn
    90 740 GLT 16V
    69 142 old school... pluss fler biler

  2. #2
    Registrerte brukere PVT sin avatar
    Medlem siden
    06. aug. 2010
    Sted
    Fredrikstad
    Innlegg
    861
    Antall takk

    Standard

    hvis du sveiser slynga fast vil den nokk sansynlig ødelegge det drevet som står inntil klokka altså selve låsemekanismen. ta heller å lett loddet er ingen annen måte å gjøre den spærra bedre på. på min har forige eier kappa fjæra og det funka dårlig den låser titt og ofte når den ikke skal. så jeg må demontere og bytte fjæra og da blir den akkurat slik den skal være og låser opp til 80++

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. des. 2009
    Sted
    elverum
    Innlegg
    141
    Antall takk

    Standard

    hmmmm--- hau arbe
    emil øvergård

    95 940 sedan
    95 940 stasjonsvogn
    90 740 GLT 16V
    69 142 old school... pluss fler biler

  4. #4
    Registrerte brukere Kalsn sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    1.159
    Antall takk

    Standard

    Beste er å sveise, holder ikke lenge vis du bare letter loddet, ligger flere tråder om akkurat dette... Sveisa min fast, og den sperre slik som den skal, kan justere på fjøra hvor lett den skal sperre også
    Volvo 940 Turbo T5 Holset Edition
    Subaru Forester S-TURBO 1999
    Bmw 318i Touring 2008

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. juni 2010
    Sted
    Os ( Bergen )
    Innlegg
    219
    Antall takk

    Standard

    eg har nettopp herjet i 2 timer med min nymodda slyngdiff, eg sveiste på en liten arm på huset slik at lodde ikkje kunne gå ut fikk ikkje til å sveise på lodde, ulempen med det er vel at bilen må rulle litt bak for å løse låsingen ut igjen. eg gjorde ingenting med fjøren rett og slett siden den har funket 300000km så fortsetter den vel med det.
    945 tic stage 3 (prosjekt), Pajero 3.2 dykkebil, opel astra 1.7TDI kone/sparebørse, Ducati 900super sport, HD-Springer, HD FXR prosjekt igang,

Lignende tråder

  1. 1992 940 se til salgs m90 og slyngdiff (1041):D 18000,-
    By xrzize in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 2
    Siste post: 13/01/11, 17:36

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •