hva skjer vist jeg gir f i å lette slynga, bare sveiser fast den?? noen som har prøvd det? eller noen annen måte å låse den på så den ikke kobler ut i hastighet?
hva skjer vist jeg gir f i å lette slynga, bare sveiser fast den?? noen som har prøvd det? eller noen annen måte å låse den på så den ikke kobler ut i hastighet?
emil øvergård
95 940 sedan
95 940 stasjonsvogn
90 740 GLT 16V
69 142 old school... pluss fler biler
hvis du sveiser slynga fast vil den nokk sansynlig ødelegge det drevet som står inntil klokka altså selve låsemekanismen. ta heller å lett loddet er ingen annen måte å gjøre den spærra bedre på. på min har forige eier kappa fjæra og det funka dårlig den låser titt og ofte når den ikke skal. så jeg må demontere og bytte fjæra og da blir den akkurat slik den skal være og låser opp til 80++
hmmmm--- hau arbe
emil øvergård
95 940 sedan
95 940 stasjonsvogn
90 740 GLT 16V
69 142 old school... pluss fler biler
Beste er å sveise, holder ikke lenge vis du bare letter loddet, ligger flere tråder om akkurat dette... Sveisa min fast, og den sperre slik som den skal, kan justere på fjøra hvor lett den skal sperre også
eg har nettopp herjet i 2 timer med min nymodda slyngdiff, eg sveiste på en liten arm på huset slik at lodde ikkje kunne gå ut fikk ikkje til å sveise på lodde, ulempen med det er vel at bilen må rulle litt bak for å løse låsingen ut igjen. eg gjorde ingenting med fjøren rett og slett siden den har funket 300000km så fortsetter den vel med det.
945 tic stage 3 (prosjekt), Pajero 3.2 dykkebil, opel astra 1.7TDI kone/sparebørse, Ducati 900super sport, HD-Springer, HD FXR prosjekt igang,