Gjennomført!![]()
Gjennomført!![]()
- 1990 Volvo 740 GL -- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -
ja :P han selger alt innni ! rubb å rake da !ikke stoff men plast å !
Skal en tuur op til han etterpå
skal se på det :P Jeg hadde tenkt meg noe annet av han
![]()
Meget pen bil du har! Morsomt med manuell og T5!
Har: 20 Kia e-Soul 64kWh | 10 XC70 2,4D AWD
Hadde: 17 V90 D3 AWD | 08 XC70 D5 AWD | 04 XC70 D5 | 07 XC90 D5 | 04 V70 D5 | 91 940GL 2,3 | 05 S60R | 00 V70 2,5D | 07 XC70 D5 | 06 V70 2,0T | 97 850 T-5 | 86 740GLE | 93 240GL
Liten kommentar på den annonsen steelseries la ut... Har handlet hos per flere ganger, og han er en real kar, handlet hos han seinest I kveld, og etter gjennomført handel ble vi stående og prate en halvtime, skikkelig hyggelig kar, med masse kunnskaper. Rådet han til å legge inn en annonse her på forumet, han har mye rart jeg vet flere er ute etter.
Raymond Lysaker
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -
Meget mulig det, Ray![]()
I dag har bilen mistet sine skilter til april caLeverte dem inn i stad, slik at jeg slipper å betale full forsikring på en bil som ikke er i bruk. Skal bare fikse litt på den ene minibukken før bilen blir kjørt opp
![]()
To bilder før dens siste vask for denne sesongen:
Det er helt klart noe som mangler![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Da var bilen kommet opp på en av de små bukkene, sånn at jeg kan få begynt på strippingen:
Beklager at bildekvaliteten er dårlig, men kameraet er midlertidig ute av funksjon![]()
Er det ja. Den er ikke dumHar fått ribbet bilen litt i dag. Bilder kommer i morgen. 145en er forresten også solgt. Rekker ikke gjøre den ferdig, da 850en tar all min tid
![]()
havna hen i landet den da?fikk du mye da?
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
V20T her inne som har kjøpt den![]()
Det skjer mye med bilen om dagen, og nå hadde jeg endelig tid til å oppdatere med litt bilder
Måtte først dekorere verktøysvogna litt:
Bilen er godt i gang med ribbingen:
Må jo ha det ryddig:
Fant bittelitt rust også:
![]()
Begynte på et annet prosjekt i dag som jeg håper å få fullført i løpet av neste uke:
Begynte med å ta av dørtrekkene:
Så demontere den nederste delen av dem:
Så den kjedelige biten:
Hva som skjer videre får dere vente å se!![]()
Var også innom Volvo i Sørlandsparken i dag og bestilte nye ventiltetninger. Spurte Bilia i Oslo om jeg kunne få en utskrift fraVIDA, og de ba meg drite og dra... Spurte om det samme her, og det var selvfølgelig intet problem:
To be continued.
Er det lov å gjette på hva dørprosjektet innebærer?
Mulighet for større høyttalere (8" feks?), evt omtrekk i et litt mer eksotisk materiale, evt begge deler.... hysj![]()
Raymond Lysaker
Styremedlem
---
Du er inne på noe nå, Raybay!
I like things my way![]()
Har skolen vært på Netthandelen.no?![]()
Christian Gulbrandsøy
Nestleder/Treffansvarlig
Har blitt fin den bilen din Daniel![]()
Likte det "rullende" bilde litt tidligere i tråden.
Hva er planen for bilen fremover, ser ut som du er i gang med et omfattende prosjekt![]()
Haha, neiDet er mitt private
Samme med han vedsiden av meg
![]()
Takk for detHyggelig at du likte bildet
![]()
Planene fremover er store og mange. Deler av interiøret skal trekkes om, da jeg synes T5 interiøret er noe kjedeligVidere er planen å få inn 850R seter, og hvis det viser seg å bli vanskelig å finne, fikser jeg opp skinnsetene. Men må jo få laget elektriske seter etterhvert.
Nå holder jeg også på å bygge meg ny innstegsbelysning, som jeg håper blir bra
Sitter også å lurer på å trekke om taket, men skal ut å ordne stoffer til resten av interiøret også. Når interiøret er blitt som jeg vil ha det, blir det å gjøre klar for hellakkering hos Customcars. Videre derifra blir det vel litt av hvert av deler som skal på, som R-felger, R-fanger osv
Motoren heises ut til uka for å bytte ventiltetninger og turbo, samt sjekke tilstanden på ditt og datt
![]()
Høres spennede ut. Men ikke begynn på for mye av gangen. Snakker av erfaring, tiden går fort og det lønner seg å bli ferdig med litt av gangen. Selv om du har et kjempe pågangsmot ser det ut som![]()
Nei, her tas en ting av gangenInteriøret fullføres først, så motor, så lakk
Etter det er det jo bare monteringen igjen
![]()
Raymond Lysaker
Styremedlem
---
Blir bra Daniel
Når det gjeller lakk blir det org fargen eller noe annet tøft?![]()
Volvo V70 2008 D5 Summum
Suzuki Swift 2011 1.2 Exclusive 4Grip
X.Biler: Volvo V50 2005, Volvo 850 1997, Volvo 850 1995, Volvo 142 1971, Volvo 142 1973 og Volvo 240 1986
Blir forholdsvis original. Litt større snurre bare, ellers forblir ting som det er inntil videre![]()
GoodVil ha litt friskere interiørfarger. Alt er jo grått og trist der fra før
![]()
Lakk blir i originalfargen. Synes denne er veldig pen da den er ordentlig. Blir litt fiksing på felgene også, så da ordner det seg![]()