jaja feil ordbruk da sjø!details!!!
![]()
uvisst. brosjan maser om at jeg skal være sjåfør på fredag. må se ann litt![]()
Skjer det noe her da?
740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392
monterer vel cnc oljeretur han nå? :P
ikke langt fra sannheten det nei Kim. har vært å fått tak i oljeslange som tåler 200grader nå hos Tess. så det blir å montere litt senere uka her nå. og så driver jeg å venter på å få 3''lmm min + dysene da så kanskje jeg skal få bremsa motorn å da... fikk i alle fall testa at speedomåleren går til 200kmt i helga. det var moro! venter også Innovate G5 inn i løpet av uka her håper jeg![]()
Innovate G5 bredbåndslambda ankommet fra statene. kostet meg hele 20$ eller noe sånt...
ser ut som jeg må finne en fiks løsning på denne, chromramme mot sorte tynne går ikke!! det blir nok å gå i det litt femi hjørnet å få tak i noe mattsort neggellakk eller noe å ha på rammen om det finnes, jenter??? ev. Henrik940???hehehehe ja nå skal jeg fankern meg ta igjen litt på den der ;p hehe
vant også budrunden på tradera på et parti spiller nye ubrukte originale brytere. så da har jeg faktisk nødblinkbryter i samme stil som resten jeg holder på å lage![]()
hvordan fikk du innovate bredbåndslamdba til å koste 20$?![]()
alt koster jo 20$ i statene... skjønner ikke hvor dere handler, men jeg er heldig å kommer over alt på billigsalg![]()
ebay?
242 1,9l 78
X: 5x 7serie
Høvåg Blårøyk Forening
du fikk ikke tak i LC-1 for 20 dollar? gav 150 for min :(
medfører riktighetkomplett ny Innovate G5 20$ ;p flaks kalles det
![]()
![]()
høhøhøhø
fikk da endelig skaffet meg NYTT ubrukt originalt 16V turbo innsug. kosta litt, men skitt au. likere å ha det i boks først som sist!!!så nå har jeg alt som har med toppdelen å gjøre unntatt selvfølgelig å overhale topp + turbo og det. men de vanskelige delene å skaffe er i boks endelig.
done å bare å få overhala topp og bygge opp ei blokk så blir det vell trivsel nedi motorrommet tenker jeghandle litt stuff fra Yoshifab i løpet av vinteren også kanskje...
nice![]()
1988 760 B6284T
1988 765 D24TIC
1985 740 B230ET
Så braGodt du er et skritt nærmere
Nå gjenstår bare dette, så er du litt nærmere
![]()
Pedersen & Moen's diverse galskap.
Treffes på 93288310
75' 242
81' 242 (Vent å se)
Blir bra dette![]()
740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392
blir bra dette! man kan lese seg ihjel om man skal lese igjennom alle sidene her tror jeg!hehe
MG Performance
Motormekaniker hos www.cylmo.no
ser bra ut, har veldig trua på dette prosjekte
Øystein
Utrolig hva du kommer over.... Hvem i all verden har slikt liggende... Jaja... mangler du fuel rail'en? Du vet at den fremdeles kan kjøpes ny på volvo? Men til en heller stiv pris.....
bare å følge med på alle annonser så får man kjøpt det meste om man er heldig og gidder å bruke pengene på det
jobber i volvo nå, så får ansattepriser så får sjekke det på mandag da![]()
i alle fall verdt å sjekke prisen. greit å ha det å. -558 dysene er visstnok på tur også nå fikk jeg mail om... får håpe det er de riktige som kommer denne gangen da.
Du kan også bruke fuelrail fra vanlig B230 om du er litt kreativ med innfestingen. De fuelrailene ligger det vel endel av rundt omkringEller gjøre som Tor24 gjorde på mitt innsug
![]()
Pedersen & Moen's diverse galskap.
Treffes på 93288310
75' 242
81' 242 (Vent å se)
Bli det V70R interiør nå da?![]()
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
skal prøve å få tak i b204ft\gt fuelrail, må bare ha tid til å sende bestilling til nabodisken på jobb å få tak i dethehe travle dager på jobb kan man si!!
jacobsen: fikk aldri svar fra fyren med atacamasetene... så det blir nok ikke
men i dag har jeg da endelig mottatt ekte bosch -558 dyser og montert de + endret på oljereturn så den ikke står i spenn og ev lager lekasje...
plukka av de originale FK dysene som gav en ufin pjattrelyd ved fult pådragvirka ikke som den helt fikk nok bensin hele tiden gitt
hehe...
ekte varer
med litt glider så gikk dysene glatt på plass. flotte greier ja.
dysemotstand koblet bort med en loop. tapa rundt så det ikke skal være så utsatt mot fukt\vann og slikt nå...
en flott og fin oljereturtapp montert på med o-ring.passa fint nedi, var småtung å få opp så var tight og bra fit på den! kjempegreier!
kappet det originale returrøret så det var igjen 1,5-2 cm ca igjen av den breie 19\20mm delen av det i bunn.
da ser det sånn ut før montering av slangen og montert på med ny original returpakkning mot turbon.
trø på slangen før du setter nedi bunnpluggen igjen så får man gnukka å vridd den flott til bunns på pluggen.
håper dette løser problemet med oljelekasjen+ at jeg fikk skrudd til og endret litt på oljetrykksgivern med en av de påfølgende vinkelene som er med i kitet der.